بازدید 6624
۱

اسیدپاشی خواستگار شکست خورده

کد خبر: ۶۶۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 12 February 2017
مردی که پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر موردعلاقه‌اش، روی او اسید پاشیده بود، بازداشت شد.

به گزارش جام‌جم، اوایل آبان امسال دختر جوانی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از خواستگارش به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد.

شاکی به قاضی سهرابی گفت: چندی پیش در تلگرام با مردی آشنا شدم و ارتباطمان با هم شکل گرفت. مدتی بعد متوجه شدم او مرد زندگی نیست و به درخواست ازدواجش پاسخ منفی دادم، اما او دست‌بردار نبود و بعد از آن به عناوین مختلف برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد.

وی افزود: مرد خواستگار دست‌بردار نبود، حتی با ارسال پیامک و پیام‌های تلگرامی مرا تهدید به اسیدپاشی می‌کرد. تهدیدهای او به حدی بود که مجبور شدم با آژانس به محل کارم بروم، اما یک روز در مسیر رفتن به محل کارم، خواستگار کینه‌جو به من نزدیک شد و روی من اسید ریخت که بدنم آسیب دید. او یک بار دیگر هم این کار را کرد که مردم سر رسیدند و نجاتم دادند. می‌ترسم او دوباره به من سوءقصد کند.

همزمان با تشکیل این پرونده، تحقیقات پلیسی برای بازداشت خواستگار فراری آغاز شد تا این‌که او سه ماه بعد از این ماجرا، چند روز پیش بازداشت شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به افسر تحقیق گفت: من به شاکی علاقه‌مند بودم، حتی از او خواستگاری کردم، اما زمانی که به من پاسخ منفی داد، از او کینه به دل گرفتم و برایش ایجاد مزاحمت کردم، اما مرتکب اسیدپاشی نشدم. این درحالی بود که بررسی پرونده نشان می‌داد متهم شاکی را هدف اسیدپاشی قرار داده است.

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط اعدام چاره اسید پاچی هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر