بازدید 3711

برق کل اهواز وصل شد

کد خبر: ۶۶۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 12 February 2017
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در حال حاضر برق تمام مناطق اهواز وصل شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، یدالله حضرتی اظهار کرد: وقوع مه صبحگاهی با غلظت بسیار زیاد که بامداد روز گذشته رخ داد و گرد و غباری که بر روی تجهیزات نشسته بود، باعث به وجود آمدن قطعی برق در مناطق مختلف اهواز شد. وی افزود: در شبکه برق اهواز 13هزار ترانسفورماتور وجود دارد و طول شبکه برق این شهر بیش از 6هزار کیلومتر است و بر روی این حجم عظیم گرد و خاک نشسته است و با بروز مه سنگین که بامداد روز گذشته رخ داد تجهیزات دچار مشکل شدند.
 
حضرتی تصریح کرد: مه صبحگاهی باعث چسبندگی خاک ها و اتصال کوتاه در شبکه برق شد و به منظور جلوگیری از اشکالات بر روی شبکه، بیشتر ایستگاه های توزیع از مدار خارج شدند. وی گفت: پدیده خاک تمام تجهیزات را تحت تاثیر خود قرار داده است و در این زمینه ما همچنان منتظر بارش باران هستیم تا این تجهیزات به صورت کامل شسته شوند. حضرتی عنوان کرد: از ساعت 16 روز گذشته کل شبکه های انتقال نیرو وارد مدار شد و از ساعت 17 نیز با رفع تمام مشکلات، همه مناطق اهواز برق دار شدند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: برای چند روز آینده با توجه به پیش بینی های هواشناسی و اگر شاهد مه نباشیم، مشکل خاصی برای تجهیزات پیش بینی نمی شود و شاهد قطعی برق در مناطق اهواز نخواهیم بود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار