بازدید 9678
۶

جزئيات جديد از قتل عام خانوادگي در لرستان

روز گذشته حوالي ظهر گزارشي مبني بر درگيري فاميلي در يکي از روستاهاي اطراف خرم آباد که در اثر آن 4 نفر به قتل رسيدند، به دادستاني واصل شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 12 February 2017
دادستان عمومي و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به دستگيري قاتل فراري جنايت هولناک خانوادگي خرم آباد اظهار کرد: روز گذشته حوالي ظهر گزارشي مبني بر درگيري فاميلي در يکي از روستاهاي اطراف خرم آباد که در اثر آن 4 نفر به قتل رسيدند، به دادستاني واصل شد.

به گزارش میزان، سعيد رازاني گفت: بلافاصله پس از وصول گزارش به همراه بازپرس ويژه قتل و تيم کارشناسي به ميان گلال (روستاي محل حادثه) که در فاصله 7 کيلومتري از شهرستان خرم آباد است اعزام شده و پس از بازديد از محل مشخص شد که فرد قاتل پس از درگيري با اعضاي يک خانواده، در نهايت سه فرد بزرگسال و يک کودک 8 ساله را با اسلحه کلاشينکف به قتل رسانده است. اين مقام قضايي اظهار کرد: در همان تحقيقات مقدماتي مشخص شد که قاتل با مقتولين نسبت خويشاوندي داشته و انگيزه اصلي قتل نيز رابطه نامشروع بوده است. رازاني ادامه داد: با وجود تيم متخصص انتظامي و قضايي در کمتر از 8 ساعت فرد قاتل که پس از جنايت به کوه‌هاي اطراف فرار کرده بود دستگير شد.

رازاني در پايان با بيان اينکه همدست قاتل که پسر او هست در حال حاضر فراري است، گفت: قصد و اراده دستگاه قضا در اين پرونده همچون گذشته رسيدگي قاطع و سريع است و از هموطنان تقاضا مي شود که به شايعات توجه نکرده و فقط اخبار را از طريق مراجع معتبر دريافت کنند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶
من در تعجبم!!! چرا به امور و مسایل خانوادگی مردم دخالت می کنید؟؟؟
خیلی بی عقل هستند کودک 9 ساله به کدام گناه کشته شده در ملا عام کشته شود
اگر این اتفاق در آمرکا یا یکی از کشورهای غربی بود از دیشب تمامی بخش های خبری و زیرنویس تلوزیون پخش می کردند. ولی جون ما امنیت داریم پخش نمی شود.
واقعا شوکه شدم
معتبر؟؟؟؟؟!!!!!! کدوم معتبر؟
افتضاحه واقعان چه جوری میشه با این همه مامور و امنیت اینجور اتفاقی بیفته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان