بازدید 14353

اعلام زمان واریز یارانه بهمن‌ ماه

کد خبر: ۶۶۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 11 February 2017
هفتاد و دومین مرحله از یارانه های نقدی ساعت 24 روز سه‌شنبه همزمان با ٢٦ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، یارانه بهمن ماه مانند شش سالی که از پرداخت آن می‌گذرد، همچنان رقم ٤٥ هزارو ٥٠٠ تومان به ازای هر نفر است. این مبلغ برای سال آینده نیز تغییری نخواهد کرد.

بر اساس آخرین آمار اعلامی در حال حاضر بین ٧٦ تا ٧٧ میلیون نفر یارانه نقدی دریافت می‌کنند که در مجموع در هر ماه هزینه ای حدود ٣٤٠٠ میلیارد تومان را به دولت تحمیل می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۲
یارانه باید برای نیازمندان اندکی بیشتر گردد.البته نیازمندان باید شامل افرادی باشد که توان انجام کار و امرار معاش را ندارند نه کسانی که میلیونی پول می گیرند.یارانه باید به کسی که حق ان را دارد برسد و گرنه 45000 تومان چه سودی برای یک شخصی که ماهیانه مثلا 2000000 تومان می گیرد دارد.
تابناک جان دلت برای دولت می سوزد؟
که مرقوم فرموده ای 3400میلیارد تومان ماهانه برای دولت تحمیل می شود!!!
عزیز من بدان....
1-قرار بر این بود که گاز-برق-نان-اب گران شود ودر قبال ان یارانه پرداخت گردد اگر کسی زیاد مصرف کرد یارانه به نحوی جایگزین ان شود واگر کمتر استفاده کرد نوعی این یارانه پس انداز شود
2-در پرداخت یارانه بحث فقیر و غنی نبود که امروزه دولت محترم دم از ان می زند
3-دولت برای هر نفر45500می دهد ولی در عوص با گران کردن گاز و برق و... شاید 10برابر همان یارانه یک نفر سود می کند
پس
تابی جان دلسوزی برای مردم خوبه
نه به دولت کریمه و بخشنده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
!هزینه برای دولت؟
قرار بود برای همه پرداخت بشه ولی یارانه من رو که همون اول قطع کردن
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
بنده هم با نظر ایشون موافق هستم، تابناک عزیز با این خبری که در مورد یارانه ها میزنی و در انتها دلسوزی می کنی برای اینکه این پرداخت یارانه ها 3400 میلیارد هزینه برای دولت تحمیل می کند ، مهر و علاقه ما را نسبت به شما و خبرگزاریتان کم و کمتر می کند و شما باید خبرهایت را اینگونه بزنی ، «یارانه بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر دو روز زودتر پرداخت می شود و با این خبر ملت را خوشحال کنی و یا اینکه در متن خبر بنویسی که ان شاء الله یارانه ها به مناسبت دهه فجر اضافه می شود » با این خبر دلسوزی برای مردم کرده ای و وظیفه خبری خود را به خوبی ایفا کرده ای . امیدوارم که در ماه بعد خبر یارانه ای خوشحال کننده ای را منعکس کنی که مردم را خوشحال کنی.
شما خبرگزاریها اگر هر ماه دم از هزینه برای دولت تحمیل میشه و پرداخت یاارانه اشتباه است و برای کشور هزینه تحمیل می کند را منعکس نکنید یارانه هیچکس قطع نمیشود .
بسیاری از مردم هم راضی به قطع یارانه نیستند چون واقعاً نیاز به این مبلغ دارند و امورات و معیشیت زندگیشان را با همین مبلغ برطرف می کنند . خداوند عالم به همه امور می باشد.
عدالت داشته باشید یارانه آنانی بی دلیل قطع کردید واعتراض کردند بدهید روز قیامت جوابگو خواهید بود
چرا می گویید 3400 میلیارد تومان به دولت " تحمیل " می شود؟

بنزین 100 تومانی بخاطر همین یارانه ها شد 1000 تومان! آب و برق و گاز و نان و . . . . هم بخاطر همین یارانه ها چندین برابر افزایش قیممت داشت. چرا چندین برابر این 3400میلیارد تومان را که به درآمد دولت افزوده شد حساب نمی کنید؟

چه این دولت و چه دولت قبل ، طلبی از مردم ندارند که حالا این قدر با اکراه و منت از یارانه ها حرف می زنند! بلکه هنوز میلیاردها تومان هم به ملت بدهکار هستند.

اگر هم خیلی ناراضی هستید ایرادی نداره، قیمتها را به قبل از یارانه ها برگردانید و یارانه هم ندهید. نخواستیم!!
زیبا درست میگوید قبلا روی گاز اب برق تلفن ونان یارانه پرداخت میشد حالا 45000 تومان برای هر نفر پرداخت میشود
که ملییاردها تومان به نفع دولت میباشد .
ضمنا" قرار بود هروقت اجناس گران تر میشوند ( قیمت آزادتر) یارانه افراد هم بیشتر شود ولی بیشتر نشد که هیچ بلکه یارانه خیلی ها هم به اشتباه قطع شد
لطفا" نگوئید به دولت تحمیل می شود با قطع یارانه به ملت ظلم می شود اسلام دین مساوات است پول بیت المال یا برای همه است یا برای هیچکس درست است که اسلام را دین حد وسط می دانیم ولی امروز علی نیست ما خودمان برخودمان ظلم روا می داریم من نه خانه ای در این شهرها دارم و نه حقوق بالا یارانه من را قطع کردند باتوجه به اینکه 4 فرزند بزرگ دارم و از دوهفته پیش تا حالا پدرم را درآورده اند که پول ثبت نام دانشگاه آزاد و لباس برای عید و پول جیبی و و..... نیاز دارند ومن به آنها حق می دهم خدا را شاهد می گیرم فقط یک 60000 تومان در حساب من کارمند مانده برای تا سربرج اینها را گشنه نگهه ندارم گفتم خدا را شاهد می گیرم ولی یارانه من را قطع کردند با اجاره نامه و سایر مدارک به ستاد یارانه - وزارت تعاون و رفاه و فرمانداری هم رفتم اما کاربجایی نبردم اینها را جمع می کنند هروقت دوهزار میلیارد تومان شد به یکی می دهند
همسایه ما اسم بجشو گذاشته یارانه
مگه دارید به مردم صدقه می دید یا از جیب خودتون دارید به مردم یارانه می دید که اینجوری با توهین وگریه وزاری این دو ریال رو به ملت می دین. وظیفه دولته که به مردم با این تورم وگرونی که بوجود آورده یارانه بده
چی شد باز بوی انتخابات میاد دولت قطع یارانه ها را متوقف کرد!یارانه هم شده ابزار دولتها!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل