بازدید 9397
۴

حمله شبانه سارقان خشن به خانه‌های مردم

کد خبر: ۶۶۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 11 February 2017
دو نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه که در شیراز شبانه وارد منازل می شدند و سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبر جنوب، اعضاي اين گروه مخوف در چند روز از ساعت 23 تا يك بامداد به دو منزل در شیراز دستبرد زدند و وجوه نقد، طلاجات و اموال با ارزش را سرقت كردند. اعضاي اين گروه سرقت هايشان را از یک هفته قبل شروع كردند و به خيال اينكه مو لاي درز نقشه هاي گانگستري شان نمي رود به دزدي هاي مسلحانه خود در شیراز ادامه دادند.

اين گروه خشن در نخستين شب به منزلی در قدوسی شرقی دستبرد زدند. آن شب خودرويی مقابل منزلی توقف كرد. سارقان مسلح از ماشين پياده شدند و طبق نقشه اي كه كشيده بودند وارد منزل شدند. يكي از آنها اسلحه کلاشینکف در دست داشت كه با آن اعضای خانواده را تهديد كرد. در ادامه يكي از سارقان خودش را به داخل اتاق ها رساند و تمامي پول هاي موجود در آن، طلاجات و اموال با ارزش را سرقت كرد. در اين ميان اعضای این خانواده كه به شدت وحشت كرده بودند پس از فرار دزدان مسلح، با پليس تماس گرفته و اين سرقت را گزارش کردند.

سرقت‌هاي سريالي


با اين شكايت تيمي از كارآگاهان به دستور بازپرس دادسرای جنایی شیراز تجسس براي شناسايي و دستگيري دزدان مسلح را شروع كردند. ساعاتی از نخستين سرقت مسلحانه گذشته بود كه گزارش سرقت مشابه ديگري پيش روي تيم تحقيق قرار گرفت. اين بار دزدان به يك منزل دیگر در معالی آباد در شیراز دستبرد زدند. بازبيني فيلمهاي ضبط شده در دوربين هاي مداربسته نشان ميداد كه دزدان با همان شگرد قبلي مقابل منزل توقف كرده و با تهديد دست به سرقت پولها ، طلا و موبایل زده اند.

دو سرقت در پرونده سارقان


كارآگاهان در نخستين اقدام به بررسي شماره پلاك خودرو پرداختند اما آنطور كه در تحقيقات مشخص شد پلاك خودرو سرقتي بود. از سوي ديگر متهمان با ترفندی خاص وارد منازل می شدند و اين كار پليس را دشوارتر مي كرد.

همچنان كه تجسس هاي پليسي و اقدامات قضايي براي دستگيري سارقان مسلح ادامه داشت، سرنخ های دیگری به دست آمد.

آنها از ساعت 24سرقت هاي مسلحانه را آغاز و تا ساعت دو بامداد آن را عملي مي كردند. سارقان در تمام سرقتها، پول ها، طلاجات و اموال باارزش را سرقت مي كردند. اعضاي اين گروه مخوف با تهديد اسلحه و با ايجاد رعب و وحشت، صاحبان منازل را تهديد مي كردند و طعمه هاي آن ها در چنين شرايطي از ترس جانشان ناچار به سكوت مي شدند.

هنوز ردي از متهمان در دست نبود تا اينكه در بررسي‌هاي تخصصي سرانجام سرنخي از دزدان بهدست آمد. هر دو سارق مسلح شناسايي و بازداشت شدند. اعضاي اين گروه مخوف انگيزه خود از اين سرقتها را مشكلات مالي اعلام كردند. احتمال سرقت در اطراف شیراز هم وجود دارد و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد. آنها اقرار كردند كه درهر سرقت پول زیادی گيرشان مي آمده .

در بازرسی از مخفیگاه اين افراد یک قبضه سلاح كلاشينكف به همراه مقداري مهمات مربوطه ، يك قبضه اسلحه سوزني و مقداري اموال مسروقه شامل يك دستگاه دوربين شكاري، يك دستگاه دوربين مدار بسته، دو عدد قيچي بزرگ، يك دستگاه پيكور، يك دستگاه دي وي دي و تعداد زيادي كليد کشف شده است.گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
بله وقتي فقر و نداري به سراغ مردم بياد اين مشكلات بيشتر ميشه.
باز ولشون میکنن مامور نیروی انتظامی رو به شهادت برسونن مثل ماجرای تاسف بار هفته قبل. چه فایده از این دستگیری.اینا رو باید طوری حکم بدن که دیگه تا اخر عمرشون تو زندان باشن ومردم عادی وپرسنل نیروی انتظامی از دستشون اسایش داشته باشن.
اخه اگر قرار باشه با اینها برخورد جدی کنند پس با دزدهای میلیاردی ازبیت المال چه باید بکنند؟
بنظر من حقشون اعدام است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان