بازدید 3598
محسن رضایی:

دنیا بداند ملت مسلمان ایران از راه خود باز نمی‌گردد

کد خبر: ۶۶۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 10 February 2017
دکتر محسن رضایی، در اجتماع باشکوه راهپیمایان روز بیست و دوم بهمن شهر کرج، تاکید کرد: ملت ما با ایثار خود  سرمایه گذاری کرده و با وجود خون هایی که تقدیم خدا کرده است، از راه خود باز نمی گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح جمعه 22 بهمن 95 در اجتماع هزاران نفر از راهپیمایان شهر کرج، با گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سالگرد پیروزی بزرگ ملت ایران و فجر ایران اسلامی را به شما مردم استان البرز و شهر کرج تبریک می گویم و شهادت مظلومانه مادر ائمه اطهار حضرت فاطمه (س) را تسلیت عرض می کنم.
 
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: امروز یک بار دیگر مردم کرج شکوه و عظمت انقلاب را به نمایش گذاشتند. چهل سال از شروع انقلاب می گذرد و در این سالها حوادث تلخ و شیرین زیادی بوده است که در کنار هم تجربه کرده ایم. دشمنان این ملت، جنگ و ترور و تحریم را علیه ملت ایران به کار گرفتند و امروز ما را تهدید می کنند.در این مدت عده ای از انقلاب جدا شدند و عده ای به انقلاب پیوستند اما هیچ خللی در روند انقلاب اسلامي حادث نشد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت پر افتخار ایران کوچکترین فاصله ای میان خود و انقلاب نگذاشته است. این روزها سوال می کنند بعد از چهل سال چرا ملت ایران عاشقانه به این انقلاب دل بسته است و شهید و مجروح می دهد. هنوز پیکر فرزندان شما را از حرم حضرت زینب (س)به ایران می آورند و مردم با پایداری آنها را تشییع می کنند. اگر نگاهی به گذشته بيندازيم،  درمي يابيم كه انقلاب با پیروزی خود پایان نیافته. خیلی ها می خواستند مردم به خانه های خود بروند. کردستان و سیستان شلوغ شد. کودتا و جنگ شد و بعد از جنگ  هم بعضی ها گفتند دست از انقلابی گری بردارید.
 
استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: سیصد سال پیش سرزمین ما دو برابر سرزمین کنونی بود و زبان ما در شبه قاره رسمیت داشت. پول ما در منطقه رایج بود. کشور ما در  سیصد سال  گذشته تكه تكه  شد؛ به ناگاه ملت ما 120 سال پیش که سمرقند و بخارا از ایران جدا شد، بیدار شدند و از آن زمان تا امروز ملت ایران در حرکت است. هفتاد سال طول کشید تا به راه اصلی رسیدیم. در 22 بهمن راه را پیدا کردیم و انقلاب را در آغوش گرفتیم. ما باید عقب ماندگی ها و مجد از دست رفته ايران را به دست بیاوریم. مساله  تنها رفتن شاه و برقراری امنیت نبود ؛ بلكه ایران با یک تمدن عظيم  ، اقتصاد شکوفا،  دانشگاه های بزرگ و علم و فناوری پيشرفته  به آرمان ها و جایگاه واقعی اش می رسد. حالا آقای ترامپ باز تهدید کند. واقعا نمی فهمند که ملت ما با سرمايه عظيم ایثار و فداكاري و خون هایی که تقدیم خدا کرده است، از راه خود بر نمی گردد. امروز آل سعود و اسرائیل به خیال خود خیلی خوشحالند که ترامپ قلدر را سراغ ایران می فرستیم. ما به دشمنان این ملت با این راهپیمایی باشکوه می گوییم که آقای ترامپ بزرگتر از شما کاری نتوانسته اند بکنند، شما بهتر است سرجای خودت بنشینی و ملت ایران را تهدید نکنی.
 
دکتر رضایی تصریح کرد: البته همه دنیا می داند که ما دنبال جنگ نیستیم اما می گوییم از جلوی فناوری های ما کنار بروید. ما را تهدید  و تحریم نکنید. ایران به دنبال جنگ و ماجراجویی نیست. تحریم ها راکنار بگذارید. زماني بود  که ما تمدن داشتیم  و اروپا تمدنی نداشت و علوم مختلف و کالاهای باارزش از ایران به اروپا صادر می شد.

پس  بگذارید بهر پیشرفت خود ادامه دهيم تا  پرتوی از  این پیشرفت به لندن و پاریس نيز  برسد. حمله نکنید در غیر این صورت به شما حمله می کنیم. برای اینکه جنگی پیش نیاید باید قوی باشیم و  اگر ضعف نشان بدهیم دنیا به ما طمع می کند.
 
استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: ما امنیت امروزمان را مرهون مقاومت ملت ، موشک ها و قدرتمان هستیم.  اقتصاد و کشاوزی و صنعتمان را هم باید به پای موشک هايمان برسانیم. خودروی ملی را باید درست کنیم ، عقب ننشينيم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.
 
سرلشکر محسن رضایی با اشاره به تهديدهاي ترامپ ادامه داد:  اين تهدیدات  برای فروش اسلحه های آمریکاست، ترامپ می خواهد پول منطقه را به جیب آمریکایی ها بریزد و شکاف فقرا و ثروتمندان را با پول ملت های مسلمان منطقه پر کند. هدف دوم آنها این است که می خواهند پیشرفت های ما را از ما بگیرند. دقت موشک هر چه بیشتر بشود باید آزمایش بشود. دیروز به سانتریفیوز ها می پرداختند امروز به موشک ها و لابد فردا به تانک های ما کار دارند. اما هیهات من الذله. ما راه خودمان را پیدا کرده ايم. خوشبختانه ملت و دولتمردان ما هوشیار هستند. ملت ما متوجه شده است که هر چه تردید کند، وضعش بدتر می شود. جلو رفتن هزینه  اما دستاورد دارد. وقتی تنها کشور جهان سومی در مذاکرات بین المللی در مقابل قدرت ها می نشیند، عظمت ما به رخ كشيده مي شود. 12 سال مذاکره کردند و احترام به ملت ایران را نشان دادند. این مذاکرات اعتراف به بزرگی ملت ما بود.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گام دوم  ايجاد یک تحول اقتصادی در کشور است. ما با تحریم و ایجاد یأس مواجه هستیم. به جوانان ما می گویند نمی توانید بدون سرمایه و تکنولوژی خارجی پیشرفت کنید. می خواهند ملت ما را از تلاش و پویایی باز بدارند. در ماهواره و فضای مجازی می خواهند بی تفاوتی را تزریق کنند تا مجاهدت جوانان ما متوقف شود. اقتصاد مقاومتی نقشه راه شکوفایی ملت ایران است و می توان کاری کرد که بیکاری و فقر در ایران نباشد. توطئه و تحریم مي كنند که به پیشرفت نرسیم. خرابکاری و آتش سوزی راه می اندازند تا منصرف شویم. همان طور که در گام اول موفق شدیم،  در قسمت دوم هم هزینه می پردازیم و با زعامت و هدايت حکیمانه مقام معظم رهبری و خودباوری جوانان به پیش خواهیم رفت. این روزها در فضای مجازی مردم می گفتند که باید همگي  به راهپیمایی 22 بهمن برویم. این مشارکت ، انسجام و اقتدار و معجزه انقلاب اسلامي  را باید قدر بشناسیم و از خداوند متعال بخواهیم که بر طول عمر امام خامنه ای بیفزاید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر