بازدید 5600

سهام آسیا به بالاترین حد در 18 ماه گذشته رسید

سهام بازارها در آسیا به بیشترین رشد خود در یک و نیم سال گذشته رسید. این مسئله همزمان با افزایش اعتماد به اقتصاد چین و در عین حال ثبات دلار آمریکا بوده است.
کد خبر: ۶۶۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 09 February 2017
سهام بازارها در آسیا به بیشترین رشد خود در یک و نیم سال گذشته رسید. این مسئله همزمان با افزایش اعتماد به اقتصاد چین و در عین حال ثبات دلار آمریکا بوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از Russia Today، شاخص ام اس سی آی از سهام آسیا و اقیانوس آرام خارج از ژاپن به بیش از 0.3 درصد رسیده است که از ژولای 2015 بیشترین میزان خود می باشد.

سهام آسیا به بالاترین حد خود در 18 ماه گذشته رسید

ترکیب شانگهای چین همانند تایوان 0.5 درصد و هانگ سنگ هنگ کنگ 0.17 درصد کسب کرده اند. طبق اطلاعات تامسون رویترز انتظار رشد حدود 15 درصد در 12 ماه آینده برای ام اس سی آی چین می رود. فن چئوک وان مدیر استراتژی سرمایه گذاری چین در بانک خصوصی اچ اس بی سی به نقل از رویترز می گوید "در چین، با وجود چشم انداز رشد درآمدهای شرکت های بزرگ با توجه به شاخص پی پی آی (شاخص قیمت تولید کننده) و برگشت آن از رکود و کاهش چرخش مالی به سمت رشد، نگاه مان بیش از اندازه به سهام معطوف است."

انتظار می رود نخست وزیر ژاپن شینزو آبه روز جمعه با ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار کند. احتمالا توکیو چارچوب جدیدی برای تجارت و دفاع پیشنهاد بدهد. شاخص نیکی (Nikkei) ژاپن پیش از این نشست 0.53 درصد افت کرد.

نوریهیرو فوجیتو استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در اوراق بهادار میتسوبیشی گفت "تجارت و دفاع در مرکز توجه خواهد بود. ما باید ببینیم که مطالب گفته شده چه تأثیری در واحد پول و شرکت های به خصوص دارد".

بازارهای اروپا مانند شرکت داکس آلمان تا 0.65 درصد،  شاخص کاک فرانسه تا 0.53 و اف تی اس ای برتانیا تا 0.25 درصد در طول تجارت صبح وضع مشابه بازارهای آسیا را داشتند.

در بازار کالاهای اصلی، بعد از کاهش غیرمنتظره ذخائر بنزین آمریکا، نفت از وضعیت ضرردهی چهارشنبه بهبود یافت. نفت برنت تا 47 درصد رشد داشته است که می شود 55.59 دلار برای هر بشکه، و این درحالی است که دبلیو تی آی آمریکا 42 درصد رشد داشته است یعنی 52.76 دلار . طلا نیز در سه ماه گذشته در حد بالای 1.244.40 دلار برای هر اونس تروی فروش رفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها