بازدید 20472

ایران در آستانه لغو ویزا با بسیاری از کشورها

ایران در آستانه مرحله لغو ویزا با بسیاری از کشورهاست و چنین کشوری در جامعه جهانی یعنی کشوری امن، استاندارد و مطمئن.
کد خبر: ۶۶۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 09 February 2017
معاون وزیر امورخارجه با اشاره به اینکه ویزای الکترونیکی برای ۱۸۰ کشور قابل‌ استفاده است، از لغو ویزا با بسیاری از کشورهای دنیا خبر داد.

به‌گزارش تسنیم، حسن قشقاوی - معاون وزیر امورخارجه، در مراسم رونمایی از «دفترچه راهنمای سفر به ایران» اظهار داشت: ایران در آستانه مرحله لغو ویزا با بسیاری از کشورهاست و چنین کشوری در جامعه جهانی یعنی کشوری امن، استاندارد و مطمئن.

وی با بیان اینکه ویزای الکترونیکی برای 180 کشور قابل‌استفاده است، افزود: امید من در گسترش گردشگری بیشتر به بخش خصوصی است و ما دست سرمایه‌گذاران را در زمینه گردشگری می‌بوسیم.

سلحشوری - نماینده مردم تهران، نیز در این مراسم گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی به توسعه گردشگری دست پیدا کنیم.

وی افزود: در ایران مقاصد گردشگری غنی وجود دارد که گردشگران را جذب می‌کند و من معتقدم که گردشگری در کشور ما می‌تواند به‌اندازه صنعت نفت برای ایران سرمایه جذب کند.

اسلحشوری  ادامه داد: ما با مردمی مهربان و مهمان‌دوست می‌توانیم گردشگری را توسعه دهیم و اتفاقاً از این راه بهتر می‌توانیم انقلاب اسلامی را صادر کنیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۸
میشه بگید دقیقا با کدوم کشورا؟
افغانستان.عراق.سوریه.و... که نمیشه افتخار. اگر فرانسه و ژاپن و ایتالیا و کره جنوبی و مجارستان و لهستان باشه میشه افتخار کرد.
180 کشور شامل بولیوی، غنا، چاد، ماداگسکار و..
باورم نميشه . ويزاي عراق را عليرغم اين همه حمايت و كمك ، نتوانستند حذف كنن ، بقيه كشورها كه جاي خود دارند !
ننوشتی یا نگفت که برای ما ایرانیان ویزای این 180 کشور برداشته می شود

جان من بکبار دیگه پی گیری کنید می خوام برم سویس نشون بدم از کشوری امن، استاندارد و مطمئن و بی اختلاس می اییم
میشه اسم چندتا از اون کشورها را بگید
بله ٪‏٥٠ انجام شده. ما گفتيم آره و ويزا رو براي همه كشورها لغو كرديم، اونا گفتن نه و بهمون ويزا نميدن!
دیشب که باپروازقطری ازدوحه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدم احساس ناخوشایندی به من دست داد از یک دنیای پرهیاهو ومملوازمسافرین رنگارنگ از دهها ملیت مختلف درفرودگاه فوق مدرن دوحهه واردیک ساختمان متروکه ونیمه تمام وخالی از گردشگر شدم حتی درپروازما که نیمه پر هم نبود یک مسافرخارجی هم وجود نداشت واقعاجای تاسف دارد که با برخی رفتارهایملن خودمان را اینهمه ازدنیا دورکرده ایم.
حتما با عراق و سوریه و بولکینا فاسو و سومالی نه ؟
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
ایول دقیقا
ادیب الملک قندی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
.بورکینافاسو .گینه کناکیری. سودان. یمن شاخ افریقا!! دم اسیا
هركي خواست ميتواند بدون ويزا به ايران سفر كند، اما ما نميتوانيم بدون ويزا به جز چند كشور سفر كنيم!؟
مهمترين ركن گردشگرى تأمين سرويس بهداشتى در اماكن اسكان گردشگاهها و كنترل رعايت نظافت آنهاست٠
الان چند ساله که دارید میگید در آستانه لغو ویزا هستیم!! حداقل اسم اون کشورها رو بگید. تا اونجا که ما فهمیدیم چند ساله دارید التماس عراق رو می کنید و اون هم حاضر نیست لغو کنه. این چه آستانه ایه که حتی جرات آوردن نام اون کشورها رو هم ندارید؟ نکنه مثل کاریه که با روسیه کردید. فقط گروههای توریستی ؟!!
مردمی مهربان ومهماندوست !!!!من ایرانی تو کشور خودم اگه یه مسافرت شمال برم وبیام باید زندگیمو ازصفر شروع کنم داداشه گلم یادمون نرفته تو فرودگاه شیراز دوتا ساندویچ را جند با اون توریستها حساب کردند مهمان نواز خونگرم مهماندوست مال اون قدیمها بود خدا رحمتش کنه
شرط اول گردشگري شرايط بهداشتي اوليه بخصوص سرويس بهداشتي است ك خود ما تو خيابان از اون محروميم و نمي دانيم در شرايط اضطرار چه بايد بكنيم! شرط دوم رانندگي و پروازهاي مطمئن كه نياز به توضيح ندارد. شرط سوم هتلهاي تميز و استاندارد كه ناياب و بسيار گران هستند. شرط چهارم تسلط به زبان انگليسي كه حتي بسياري از جوانان ما بلد نيستند. شرط پنجم امكان پذيرش كارتهاي بين المللي مانند ويزا در فروشگاهها و بانكها كه امكان پذير نيست. فكر كنم همين كافيه! اصولا ما زيرساخت گردشگري مناسب براي پذيرايي از توريست ها را نداريم و لازم است در اين زمينه برنامه ريزي دقيق انجام شود.
بسياري از كشورهاي جهان !!!؟ روسيوف كه رفيق اف سينه جاكف هست هنوز قبول نكرده ، احتمالاً منظور از بسياري ونزوئلا و كوبا و چهار تا كشوري است كه بهشون سد و بيمارستان وووو هديه دادين ودر فقر مطلق بسر ميبرند و يك توريست هم نميتونن جايي بفرستند و اين ماييم كه به خاطر نجات اون كشورها بايد بريم دلار خرج كنيم
شما هنرتون را نشون بدين ٤ تا سرويس بهداشتي مناسب تو فرودگاهها بسازين بعد حرف لغو رواديد با چندتا كشور گدا گشنه را بزنين.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار