بازدید 5744

بمباران هوایی شهرهای یمن و پاسخ موشکی

کد خبر: ۶۶۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲ 08 February 2017
نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با منهدم کردن شماری از خودروهای زرهی نیروهای مزدور ‌عربستان، چندین تن از آنان را به هلاکت رساندند و دیگر نیروها را وادار به عقب نشینی کردند.
 
به گزارش العالم، نیروهای متجاز و سعودی پس از انهدام چندین دستگاه از زره پوش هایشان و متحمل شدن تلفات سنگین در اطراف شهر مخا، ناچار به عقب نشینی شدند. این گزارش می افزاید مردم شهر مخا به دلیل حملات سنگین هوایی ائتلاف سعودی در وضع اسفباری به سر می برند.
 
در همین حال، جنگنده های سعودی و اماراتی از صبح امروز ده ها بار مناطق مسکونی یمن را هدف قرار دادند که در نتیجۀ آن چندین نفر از شهروندان یمنی کشته شدند. در این میان، جنگنده های ائتلاف متجاوز 13 بار به شهرهای میدی و حرض حمله کردند. مناطق طلعه، رشاحه، العشاش و شهر باقم در استان صعده نیز هدف 9 حملۀ هوایی قرار گرفت.
 
از سوی دیگر، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به این حملات، پایگاه نظامی عاکفه و منطقۀ نظامی ضبعه را در نجران عربستان هدف حملات موشکی و توپخانه ای قرار دادند که آسیب هایی به ادوات زرهی ارتش سعودی وارد کرد.
 
منطقۀ عسیر عربستان نیز شاهد حملات موشکی نیروهای یمنی به منطقۀ شبکه و تبة عامر بود. حملۀ توپخانه ای نیروهای یمنی به منطقۀ خوبه نیز به مجروحیت شماری از نیروهای ارتش سعودی منجر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل