بازدید 3381
مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

هیچ حزب رسمی با برجام مخالفت نداشت‌

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه دولت هیچ زمانی به آمریکا اعتماد نداشته است، گفت: هیچ حزب رسمی با برجام مخالفت نداشت.
کد خبر: ۶۶۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 07 February 2017
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه دولت هیچ زمانی به آمریکا اعتماد نداشته است، گفت: هیچ حزب رسمی با برجام مخالفت نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدامین رضازاده دقایقی قبل در نشست احزاب استان یزد که به مناسبت افتتاح خانه احزاب یزد برگزار شد، اظهار داشت:‌ امروز به برکت خون شهدا می توانیم ادعا کنیم که کشور ما در اوج اقتدار ملی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه حول محور منافع ملی تلاش می‌کنند تا به پیشرفت دست پیدا کنیم، وحدت و انسجام بسیار خوبی به وجود آمده و بعد از آن، امنیت بالایی به وجود آمده و هیچ کسی جرات حمله و تعرض به کشورمان را ندارد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور عنوان کرد: علاوه بر اینکه وحدت و امنیت ملی را داریم، قدرت ملی هم داریم که اهداف و آرمان‌های کشور را در خارج از مرزها دنبال می‌کنیم.

رضازاده خاطرنشان کرد: به دنبال پشتیبانی مستمر مقام معظم رهبری از این مشی، امروز ایران در اوج اقتدار ملی است و در منطقه حضوری قوی و مقتدرانه دارد.

وی افزود: الان احزاب در مسائل ملی کشور از جمله در اصل شرکت در راپیمایی 22 بهمن، انتخابات و مواردی از این قبیل تمام احزاب کشور یک دل بودند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه هیچ حزبی در کشور مخالف برجام نبود، گفت: احزاب مخالفان شخصی داشت ولی هم از حاکمیت کشور و هم از احزاب رسمی هیچ یک مخالفت جدی از برجام تا زمان موفقیت نکردند، البته انتقادهایی مطرح می شد.

رضازاده تصریح کرد: امروز که رئیس جمهوری آمریکا می‌خواهد زیر برجام بزند که نمی‌تواند، اجماعی از اروپا و عقلای کشورهای دیگر برابر وی ایجاد شده و می‌گویند که نمی‌توانید برجام را یک طرفه لغو  کنید.

وی‌ گفت: دولت به آمریکا اعتماد نکرد بلکه سر یک موضوع هسته‌ای با آمریکا توافق کردیم و روی آن هم ایستادیم و هم قوانین و اصول بین‌الملل کشورهای مقابل را ملزم می کنند که برجام را اجرا کنید.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور عنوان کرد: الان هیچ کسی نمی‌تواند ادعا کند که درخواست قانونی برای تشکیل حزب داشته باشد ولی با وی مخالفت شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر