بازدید 6138
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد

آخر هفته‌بارانی و برفی برای نیمه‌غربی‌کشور

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی در اواخر وقت روز چهارشنبه به کشور گفت: این سامانه غرب، شمال‌غرب، سواحل خزر، دامنه‌های البرز ، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخشهایی از جنوب غرب کشور را تا اواخر روز جمعه در برمی‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 07 February 2017
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی در اواخر وقت روز چهارشنبه به کشور گفت: این سامانه غرب، شمال‌غرب، سواحل خزر، دامنه‌های البرز ، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخشهایی از جنوب غرب کشور را تا اواخر روز جمعه در برمی‌گیرد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز به سبب عبور موج کم‌دامنه تراز میانی جو در جنوب شرق کشور شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارشهای پراکنده باران و برف خواهیم بود.

وی ادامه داد: از امروز تا اوایل روز پنجشنبه پایداری نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت سبب افزایش آلاینده‌های جوی خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از بعد از ظهر روز چهارشنبه با نفوذ جریانهای شمالی در سواحل غربی خزر شاهد ابرناکی و بارش پراکنده باران، برف و وزش باد شدید خواهیم بود.

وظیفه با اشاره به ورود سامانه بارشی  در اواخر وقت روز چهارشنبه افزود: با ورود یک سامانه بارشی در بخشهایی از غرب کشور ابرناکی و بارش باران و برف  آغاز خواهد شد و بارشها رفته رفته گسترش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه شاهد تشدید بارشها در غرب کشور، شمال‌غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخشهایی از جنوب غرب کشور خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که از  عصر روز چهارشنبه با افزایش سرعت وزش باد در عراق، توده گرد و خاک به استانهای جنوب غرب کشورمان منتقل شود.

وظیفه درباره وضعیت خلیج‌ فارس و دریای خزر نیز اظهار کرد: امروز خلیج‌ فارس و غرب تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود و در روز چهارشنبه و پنجشنبه نیز دریای خزر مواج خواهد بود.

وی تصریح کرد: از عصر روز چهارشنبه و در روز پنجشنبه نوار شمالی کشور دچار کاهش نسبی دما خواهد شد و مردم استانهای شمالی نیز تا حدودی با برودت هوا مواجه می‌‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ارومیه با 13 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس را با 23 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز به 10 درجه بالای صفر رسید که در 24 ساعت آینده دمای هوا در گرمترین لحظات دو درجه افزایش می‌یابد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر