بازدید 7447
۴

حذف مشاورین املاک معتبر، خوب یا بد؟

کد خبر: ۶۶۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 06 February 2017
یکی از پیامدهای دنیای تکنولوژی حذف واسطه میباشد. این مقوله تاکنون مورد بررسی خیلی از کارشناسان قرار گرفته و نظرات مختلفی در این خصوص ابراز شده است. اگر بخواهیم از نگاه کاربران به این ماجرا نگاه کنیم شاید حذف واسطه بسیار سودمند باشد تا بدین وسیله هزینه کمتری را پرداخت شود. اما آیا در تمامی مشاغل همین امر حاکم است و حذف واسطه منجر به کم شدن هزینه ها خواهد شد؟ آیا در در تمامی مشاغل حذف واسطه به نفع کاربران خواهد بود؟ و آیا فقط باید از دیدگاه مصرف کنندگان و خریداران به مقوله حذف واسطه نگاه کرد؟ قطعا پاسخ خیر است.
حذف مشاورین املاک معتبر، خوب یا بد؟ 
 
یکی از مشاغلی که این روزها بیشتر در مورد آنها میشنویم، مشاورین املاک هستند. برخی وب سایت ها و اپلیکیشن ها با محوریت حذف واسطه سعی کرده اند تا کاربران را به انجام معلامله بدون حضور مشاور املاک سوق دهند. شابش به عنوان مرجع تخصصی آگهی های املاک کشور، امکان درج آگهی ملک را تنها به مشاورین املاک دارای کد صنفی معتبر اختصاص داده است تا از بروز مشکلات احتمالی که به دنبال حذف آنها بوجود میاید جلوگیری کند. در زیر به اهمیت استفاده از مشاورین املاک در خرید و فروش یا رهن و اجاره ملک نگاهی می اندازیم:

ایجاد امنیت
 
یکی از مهم ترین عواملی که باعث میشود سطح یک معامله ازریابی شود، مقدار هزینه آن است. هرچه یک معامله دارای ارزش مالی بیشتری باشد، نقش متخصصین و مشاورین در آن پر رنگ تر میشود. ملک نیز یکی از بالاترین سطوح معامله در کشور را شامل میشود و در اکثریت موارد، تمام سرمایه افراد به میان آورده میشود. ملک مانند گوشی موبایل نیست که با هزینه کم قابل معامله باشد و کوچکترین اشتباه میتواند تمام سرمایه افراد را بر باد دهد. مشاورین املاک معتبر با بررسی ابعاد مختلف یک ملک مانند بررسی سند و وضعیت قضایی ملک، از بروز سوء استفاده های مالی جلوگیری میکنند. همچنین بازدید از ملک بدون حضور مشاور املاک ممکن است تبعات قضایی دیگری را هم در پی داشته باشد، کما اینکه در موارد قابل توجهی اقدام به سرقت از خانه ها گزارش شده است.

تخصص و تجربه در حوزه املاک
 
ما همیشه در مواردی که تخصص نداریم به افراد با تجربه و متخصص مراجعه میکنیم. در خرید و فروش ملک یا رهن و اجاره آپارتمان هم این امر صادق است. آیا مصالح ساختمانی و سطح کیفیت آنها را میشناسید؟ آیا آپارتمانی را که قصد خرید آن را دارید، با نیازهای خانواده شما همخوانی دارد؟  آیا با موقعیت ملک و آینده آن آشنایی دارید؟ و آیا رقم پیشنهادی فروشنده با ارزش واقعی ملک تطابق دارد؟ یک مشاور املاک معتبر به این سوال های شما پاسخ خواهد داد.

قدرت مذاکره بالا
 
مشاورین املاک معتبر به دلیل آشنایی به فنون مذاکره، با دقت بیشتری میتوانند نیازهای شما را برآورده سازند. همچنین رابطه مداری مناسب یک مشاور املاک میتواند روند انجام یک معامله را سرعت ببخشد تا در حداقل زمان و حداکثر دقت بتوانید یک معامله موفق داشته باشید.

آشنایی با قوانین حقوقی حوزه املاک
 
برخی از متعاملین که بدون حضور مشاور املاک اقدام به معامله میکنند، پس از مدتی متوجه میشوند برخی موارد حقوقی به آنها تحمیل شده، در حالیکه هنگام عقد قرارداد از آن بی اطلاع بوده اند. مشاور املاک معتبر به دلیل آشنایی با قوانین حقوقی حوزه املاک، از بروز چنین موارد حقوقی جلوگیری میکند و تمامی موارد را قبل از امضای قرارداد به هر دو طرف گوشزد میکند.

شابش وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی املاک است که با هدف تسهیل جستجوی ملک برای خریداران و امکان درج آگهی ملک برای مشاورین املاک فعالیت خود را آغاز کرد. از بزرگترین مزایای شابش، عضویت و امکان درج انحصاری آگهی توسط مشاورین املاک دارای کد صنفی معتبر است تا بدینوسیله بتوانید از مزایای حضور آنها در معاملات ملک خود بهره منده شوید.
 
البته اگر کاربر عادی بوده و قصد فروش ملک یا رهن و اجاره آپارتمان را دارید، اصلا نگران نباشید! شما به راحتی می‌توانید در بخش "بسپارید" رفته و مشخصات ملک تان را وارد نمایید تا درخواست شما به مشاورین املاک معتبر در محدوده ملک‌تان ارسال شود. مشاورین املاک نیز در اسرع وقت برای هماهنگی و ارائه پیشنهادات با شما تماس خواهند گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۴
واقعا خودتان باور دارید ک مشاوران املاک ما دارای این خصوصیات هستند؟ مطلبتان بیشتر شبیه لبفه و مایه خنده است!
مشاور املاک آشنا به قوانین!!!!!!!!!!!!!
مشاور املاک متخصصصصص!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
خوب و بد همه جا هست.
الان هم مشاور حرفه ای داریم اما کم هستن. تمام مشاورین املاک باید سطح خودشون رو بالاتر ببرن و در این شکی نیست.
اگه قراره ملک،اینترنتی خریدو فروش بشه، باید حتما به مشاور املاک معتبر رجوع کرد تا در کمال اطمینان ملکمون رو پبدا کنیم
درايران واقعا بايدحذف بشن ، ارتباط مشتري و فروشنده بدون واسطه عاليه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار