بازدید 8544

برخورد بونکرسیمان با ۷ خودرو

کد خبر: ۶۶۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 05 February 2017
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه برخورد یک دستگاه بونکر سیمان با ۷ دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید باقری خبر داد و گفت: در این حادثه راننده ۴۰ ساله یک خودروی سواری به‌دلیل مصدومیت روانه بیمارستان شد.
 
به گزارش آرمان، سید جلال ملکی افزود: ساعت ۱۱ و ۴۱ دقیقه دیروز حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری مقابل خیابان ۱۹۶ به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ۲ دستگاه جرثقیل سازمانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی بیان کرد: یک دستگاه بونکر سیمان به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با ۷ دستگاه خودروی سواری برخورد و در ادامه پس از انحراف از مسیر اصلی پس از برخورد با نرده‌های میانی بزرگراه و شکستن چندین اصله درخت و نرده‌های بزرگراه در لاین تندرو بزرگراه متوقف شد.
 
ملکی با بیان اینکه بر اثر این تصادف زنجیره ای ترافیک سنگینی در بزرگراه ایجاد شده بود خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با استفاده از ۲ جرثقیل سنگین بونکر را به حالت اولیه قرار داده و پس از انتقال همه خودروها به محل امن مسیر محل تصادف به حالت عادی بازگشت.
 
وی با بیان اینکه به هنگام این تصادف تمامی رانندگان و سرنشینان خودروها خود را از داخل خودروها خارج کرده بودند یادآور شد: در این حادثه تنها یک مرد ۴۰ ساله به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شد و علت این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار