بازدید 3650
۱

حضور مبعلی، صادقی و اکبرپوردر کلاس‌های مربیگری

بازیکنان سرشناس فوتبال ایران این روزها در کلاس‌های مربیگری حضور پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 05 February 2017
به گزارش تابناک ورزشی،این روزها کلاس‌های مربیگری C آسیا برگزار می‌شود و بازیکنان مختلفی در این دوره از کلاس‌ها حضور پیدا کرده‌اند.
ایمان مبعلی، امیر حسین صادقی،سیاوش اکبرپور،علیرضا محمد، محمد رضا منصوری،نوید فریدی،محسن سلطانی،مسعود زارعی و .... نفراتی هستند که این روزها مشغول گذراندن دوره‌های مربیگری هستند.
صادقی و مبعلی این روزها درگیری تمرینات پیکان و نفت تهران هستند و بعد از پایان کلاس‌ها بلافاصله به تمرینات تیم های خود ملحق خواهند شد.
مبعلی در خصوص این کلاس‌ها گفت: ما برای دوره مربیگری باید اقدام می‌کردیم و در این کلاس‌ها به نکات مثبتی رسیدیم. امیدوارم در آینده از این نکات استفاده کنم.
نوید فریدی که سابقه حضور در تمرینات استقلال را دارد در مورد این کلاس‌ها گفت: مطمئنا حضور در این کلاس‌ها می‌تواند به اینده بازیکنان که قرار است مربی شوند کمک کند. من در این کلاس‌ها در کنار دوستانم مباحث مختلفی را یاد گرفتم.
همچنین امیر حسین صادقی که یکی دیگر از نفرات حاضر در این کلاس ها بود ابراز امیدواری کرد در آینده از نکات مثبتی که در این کلاس‌ها آموزش دیده استفاده کند. او در اظهار نظری جالب گفت: حالا می‌فهمم مربیان من چقدر از دستم حرص خوردند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تراکتور اگر با همه بازیکناش هم بیاد بازم محکوم به شکسته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار