بازدید 2424
۱

حذف پردرآمدهای یارانه بگیر آسان است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی،معتقد است با ایجاد سیستم اطلاعاتی در مدت زمان کوتاه و با یک کلیک می توان دهک های پردرآمد یارانه بگیر را حذف کرد.
کد خبر: ۶۶۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 04 February 2017
مسعود پزشکیان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با بیان اینکه بر اساس قانون وزارت اقتصاد باید اطلاعات مودیان خود را داشته باشد، گفت:متاسفانه وزارت اقتصاد اطلاعات مودیان خود یعنی کسانی که مالیات پرداخت می کنند، را ندارد، چرا وزارت اقتصاد اطلاعات را ندارد و باید در قانون نوشته شود که اطلاعات مودیان ثبت شود.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اینکه تمام زمین خواری ها، رانت ها و قاچاق ها از نبود سیستم جامع اطلاعات شکل می گیرد، افزود:شفاف سازی در سیستم مالیاتی وجود ندارد، تمام کشورهای دنیا بر اساس مالیات کشور خود را اداره می کنند، بسیاری از دلال ها بدون پرداخت مالیات پول های خود را به گردش در  می آورند.

ضرورت دریافت مالیات از افراد متناسب با درآمد و دارایی آنها

پزشکیان با بیان اینکه حذف دهک های پر درآمد یارانه بگیر از دریافت یارانه کار 10 دقیقه است، ادامه داد:اگر اطلاعات جامع از درآمدها، املاک و دارایی وجود داشته باشد، در عرض چند دقیقه و با یک کلیک می توان دهک های پر درآمد را حذف کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:باید از افراد متناسب با درآمد و دارایی آنها مالیات دریافت شود و به دهک های پایینی و ضعیف جامعه پرداخت شود، تا کشور به شکل صحیح اداره شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فعلا اکثر کم درامدها یارانه شان قطع شده وپر در امدها وانهاییکه ماشین انچنانی وچند تا خانه دارند میگیرند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار