بازدید 4046

نجات جان 9 نفر گرفتار برف در تفتان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای امدادی هلال احمر استان از صبح امروز تا کنون 9 نفر گرفتار برف را در تفتان خاش نجات دادند.
کد خبر: ۶۶۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 03 February 2017
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای امدادی هلال احمر استان از صبح امروز تا کنون 9 نفر گرفتار برف را در تفتان خاش نجات دادند.

رسول راشکی روز جمعه اظهار داشت: ساعت هفت صبح امروز به نیروهای هلال احمر خاش اعلام شد چند شهروند این شهرستان گرفتار برف در تفتان شده اند که بلافاصله 2 تیم عملیاتی کوهستان هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه نیروهای عملیاتی هلال احمر بعد از یک ساعت جستجو موفق به نجات 2 نفر شدند و تا عصر امروز هفت نفر دیگر گرفتار در برف را نجات دادند.

وی تصریح کرد: هفت نفر نجات یافته اخیر جزو یک گروه کوهنوردی و 2 نفر صبح نیز افراد بومی منطقه بودند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نیروهای امدادی استان با اعلام بارندگی و جاری شدن روان آب در حال خدمت رسانی به مردم استان هستند.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین بارندگی گزارش شده در شبانه روز گذشته استان مربوط به فنوج با 59 میلی متر، روستاهای دستگرد و توتان از توابع شهرستان نیکشهر با 50 میلی متر، شهرستان دلگان با 44 میلی متر، خیرآباد از توابع زاهدان با 33 میلی متر، کارواندر 28 میلی متر، کنارک 20 میلی متر و چابهار یک دهم میلی متر بوده است.

مرتضی فرجی تصریح کرد: تمرکز بارش ها عصر امروز در جنوب شرق (سراوان، سیب و سوران و مهرستان) است که منجر به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب در برخی از این مناطق می شود.

وی افزود: در این مدت در دیگر نقاط سیستان و بلوجستان رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق انتظار می رود.
وی خاطر نشان کرد: از ساعاتی قبل بارش برف در ارتفاعات سفیدابه، نصرت آباد، بزمان، خاش و زاهدان آغاز شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر