بازدید 6098

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: زن و شوهری که با جعل هویت و اسناد اقدام به چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳ 30 January 2017
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: زن و شوهری که با جعل هویت و اسناد اقدام به چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار بهمن امیری مقدم افزود: در پی مراجعه شهروندی با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه با خرید ملک در یک بنگاه معاملات املاک، طعمه کلاهبرداران حرفه ای شده است، تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان آغاز شد.

وی اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه دریافتند این پرونده چند شاکی دیگر نیز دارد که با دعوت از شاکیان و تحقیقات از مالباختگان، یک بنگاه معاملات املاک در منطقه امام هادی (ع) مشهد که اقدام به خرید ملک کرده بود شناسایی شد.

وی گفت: سرنخ های موجود در بنگاه مزبور و دفترخانه اسناد رسمی مورد نظر، جعلی بودن اسناد و هویت فروشنده را مشخص کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان در تحقیقات بعدی یک بنگاه دیگر معاملات ملکی و دفتر اسناد رسمی مرتبط با این پرونده را شناسایی و مسئولین آنها را احضار کردند که در بازجویی از آنان، هویت مالک اصلی شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد.

وی اظهار کرد: مالک مزبور در اظهارات خود عنوان داشت که از موضوع فروش ملک خود بی اطلاع بوده است.

وی گفت: با اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده کارآگاهان یکی از متهمان به نام هادی 41 ساله در بولوار طوس شناسایی و دستگیر شد.

سردار امیری مقدم افزود: در پی اظهارات این متهم و با توجه به تحقیقات انجام شده، پیگیریهای اطلاعاتی و استعلام از سامانه های پلیسی، متهمان اصلی پرونده و جاعلان اسناد به نام های هادی 44 ساله و همسرش شهربانو 39ساله در مخفیگاه خود واقع در بولوار الهیه مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این زن و شوهر کلاهبردار، انواع مهر ادارات و سازمان های مختلف و چند عدد مهر پرس ثبت اسناد به همراه تعداد بسیاری دفترچه جعلی مالکیت کشف شد.

وی گفت: زن و شوهر یاد شده در بازجویی های خود به بزه انتسابی اعتراف کرده و سه مالباخته دیگر نیز در این ارتباط شناسایی شد.

به گفته وی ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته چهار میلیارد ریال برآورد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل