کد خبر: ۶۶۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 29 January 2017
صنعت خودروسازی کشور چین در طول 2 دهه گذشته و از بدو تاسیس خود مراحل گوناگونی را پشت سر گذاشته است، از مرحله کپی کاری و تولید بسیار ارزانتر نمونه های خارجی تا تولید محصولات با کیفیت تر اما فاقد شخصیت.

به گزارش تابناک، سالهای اخیر خودروسازان اژدهای بزرگ نیز به مانند سایر صنایع این کشور جهش بسیار بزرگی را برداشته اند و با جذب بهترین مهندسان خارجی و همچنین قراردادهای تولید مشترک با غولهای بزرگ و صاحب تکنولوژی راه جدیدی را خلق کردند.

بدین معنی که چین به عنوان بزرگترین بازار مصرف دنیا با مصرف سالانه بیش از 20 میلیون دستگاه خودرو به بهشتی بی بدلیل برای خودروسازان بزرگ تبدیل شده اما به راحتی هم نمی توان از این بازار بزرگ استفاده نمود بلکه باید این خودروسازان برخی از تکنولوژی ها را در مراحل مختلف به خودروسازان چینی انتقال دهند، از این رو هر روز شاهد قراردادهای همکاری مشترک خودروسازان طراز اول چینی با خودروسازان مطرح بین المللی هستیم. 

به طور مثال یکی از نمونه های موفق این همکاری ها در سال 2012 با همکاری مشترک شرکت لوکس ساز بریتانیایی جاگوار-لندرور با شرکت خودروسازی چری آغاز گردید تا چری بتواند در مراحل مختلف از مهندسی و تکنولوژی بی نظیر جاگوار –لندرور استفاده نماید و از سال 2014 شرکت چری محصولات استراتژیک خود را با فلسفه جهانی شدن وارد بازار نمود و به نوعی باید چری تیگو5 را  نخستین فرزند این همکاری دانست که به نوعی پرچم دار  استراتژی جدید چری می باشد.

برچسب ها
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
من پیر شدم با این شرایط پول ویلچر هم ندارم چه رسد....اتو..!؟
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این کاردستی چینی ها رو کسی نمی خرید اقایون صنعت رو فدای منفعت خودشون و رشد چین کردن.پس الکی تعریف نکنید.
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: