بازدید 2919

آزمایش نوع پیشرفته سامانه موشکی «فلاخن داوود» از سوی اسرائیل

رژیم صهیونیستی یک فروند پیشرفته‌تر از سامانه موشکی «فلاخن داوود» را که برای هدف گرفتن موشک‌های کوتاه‌برد و بزرگ طراحی شده است آزمایش کرد.
کد خبر: ۶۶۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 28 January 2017

فارس - وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و شرکت نظامی «رافائل» در تاریخ 25 ژانویه اعلام کردند که یک نسخه پیشرفته‌تر از سامانه موشکی «فلاخن داوود» با موفقیت آزمایش شده است.

بنا بر گزارش پایگاه «جینز دیفنس ویکلی»، این آزمایش موشکی که در پایگاه هوایی «پالماچین در جنوب تل‌آویو انجام شد، به رهگیری یک هدف پرتاب شده توسط جنگنده‌ای بر فراز دریای مدیترانه انجامید.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی یک ویدئو منتشر کرده که یک جنگنده اف-15 را به تصویر می‌کشد که در حال حمل یک موشک «اسپارو» بوده که در شبیه‌سازی موشک‌های بالستیک کوتاه برد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سامانه موشکی «فلاخن داوود» به منظور سرنگون کردن موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد و تاکتیکی و راکت‌های بزرگ طراحی شده و قادر است ضعف‌های سامانه‌های «گنبد آهنی» و «ارو» را پوشش دهد.

نخستین سامانه‌های موشکی «فلاخن داوود» در سال 2016 میلادی در اختیار نیروهای رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود اما در آزمایش موشکی جدید، نوع پیشرفته‌تر این سامانه مورد استفاده قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر