بازدید 3744

حمایت جبهه ایستادگی از جبهه نیروهای انقلاب

کد خبر: ۶۶۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 28 January 2017
دبیرکل جبهه ایستادگی از تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» حمایت کرد.

حجت‌الاسلام یدالله حبیبی دبیرکل جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی جبهه ایستادگی، اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای عالی جبهه و بنا به تصمیم اعضا مقرر شد جبهه ایستادگی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کند.

وی ادامه داد: این تصمیم بعد از چند نشست شورای عالی و بررسی ابعاد موضوع و در نظر گرفتن شرایط سیاسی و اجتماعی  کشور اتخاذ شده است.

دبیرکل جبهه ایستادگی وفاق بین نیروهای انقلاب اسلامی را از مؤلفه‌های پایدار و پیش برنده نظام دانست و گفت: با به کار بردن راهبرد وحدت و هم‌افزایی، امکان تجمیع همه نیروهای انقلاب و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها ممکن خواهد بود.

حجت‌الاسلام حبیبی معتقد است که تقویت رویکردهای مردمی در تصمیم‌سازی و اجرای برنامه‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

وی دغدغه امروز نظام را کارآمدی و ارائه تصویر توانمند در حل مشکلات مردم، خاصه در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد و راه برون رفت از مشکلات موجود را تجمیع نیروهای  توانمند، دلسوز و علاقمند به نظام حول محور مقام معظم رهبری دانست.

دبیرکل جبهه ایستادگی تصریح کرد: مهمترین شاخص در خدمت به نظام در شرایط فعلی با مردم بودن و درد آنان را حس کردن است و این هدف جز با رویکرد انقلابی و ایمان به سرمایه‌های انقلاب اسلامی میسر نخواهد بود.

حبیبی با بیان اینکه عنوان نیروهای انقلاب اسلامی به معنی نفی دیگران نیست، گفت: تشکیل این جبهه تاکید بر مهمترین ویژگی در دوره فعلی برای عمل به رهنمودهای رهبری و مراقبت از ارزش‌های اسلامی، درک شرایط داخلی و خارجی و بالا بردن کارآمدی نظام و تحقق عدالت و پیشرفت است.

وی افزود: حضور همه گروه‌های وفادار به نظام با سلیقه‌های متفاوت در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ضروری است.

دبیرکل جبهه ایستادگی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد حمایت از این جبهه مردمی به معنی هم‌افزایی سلیقه‌های گوناگون بر وحدت حداکثری و تاکید بر مشترکات و هم‌افزایی سلیقه‌های گوناگون است و همه احزاب و گروه‌ها ظرفیت‌های خود را همراه این تشکل بزرگ مردمی برای ایفای مسئولیت تاریخی به کار خواهند بست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان