بازدید 7410
۵

سوختگی کودک سه ساله در جریان عمل لوزه

کد خبر: ۶۶۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 27 January 2017
«محمدپارسا بیابانی» کودک سه ساله اراکی که برای عمل لوزه در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود در جریان عمل به دلیل مجاورت با فن گرمازا دچار سوختگی درجه 2 از ناحیه پا شده است.

به گزارش آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی علوم پزشکی اراک، «علی ارجمند» رئیس بیمارستان امیرکبیر در حاشیه عیادت از این کودک که در حال حاضر به جهت درمان سوختگی در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک بستری است، گفت: کودک در ۴ بهمن ماه تحت عمل جراحی لوزه قرار گرفت که بدلیل افت درجه حرارت در اتاق عمل و بدنبال جلوگیری از مشکلاتی که در این موارد برای کودکان پیش می‌آید، یکی از پرسنل اتاق عمل بیمارستان فن گرمازا را با فاصله کمی کنار پای کودک قرار می‌دهد و چون پوست بچه خیلی حساس بوده بر اثر مجاورت دچار سوختگی درجه ۲ و در حدود ۵ درصد شده است.

وی افزود: کودک برای درمان به بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) انتقال یافت و در عیادتی که امروز بنده از این کودک انجام دادم، وضعیت رو به بهبود دارد و مادر این کودک نیز از روند درمان اظهار رضایت کرد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر با ابراز امیدواری از این‌که این مورد هیچگاه تکرار نشود و شخصی هم که مسبب این قضیه شده مطمئناً عمدی در این کار نداشته و از پرسنل دلسوز بیمارستان است، اظهار کرد: ما موظف هستیم طبق قوانین و ضوابط با وی برخورد قانونی انجام دهیم.

دکتر ارجمند یادآور شد: خانواده این کودک جهت احقاق حقوق قانونی خود و برخورد با مقصرین این قصور حق پیگیری و مراجعه به مراجع ذیربط را دارند و مسولین بیمارستان نیز پیگیری لازم را انجام خواهند داد.

استاندار مرکزی نیز صبح امروز از این کودک عیادت کرده و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
متاسفانه وضعیت پزشکان به جایی رسیده است که بعضا بقیه جامعه را شهروند درجه دو فرض می کنند.
عمده مشکل نبود نظارت و پرداختی های غیرمنطقی به این افراد است.
سوختگی درجه ۲ و در حدود ۵ درصد
شبکه استانی هم این موضوع را بازتاب داده
به نظر بنده هجمه به بخش بهداشت و درمان بیش از حد شده. کاش مردم هم یه روز میتونستن به جای پزشکان و پرستاران این بیمارستان ها کار کنن تا ببینن که چه فشار ویرانگری بر روی اونها هست. البته بخشی از پرسنل بیمارستان ها هم بی ادب و بی مسولیت هستن.
باید از کار بیکار شود اون پرسنل تا. همه چشمشون ب حساب بیاد و بیشتر حواسشان را جمع کنند هر روز در بیمارستان ها اتفاقات جدید می افتد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار