بازدید 17904
۲

آخرین اخبار از وضعیت سلامت کاظم افرندنیا

فرزند کاظم افرندنیا گفت: حال عمومی پدرم هیچ تغییری نسبت به روزهای گذشته نکرده و پس از انجام عمل جراحی سوم با دستگاه تنفس می‌کند.
کد خبر: ۶۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 27 January 2017
فرزند کاظم افرندنیا گفت: حال عمومی پدرم هیچ تغییری نسبت به روزهای گذشته نکرده و پس از انجام عمل جراحی سوم با دستگاه تنفس می‌کند.

«ابرش افرندنیا» فرزند کاظم افرندنیا در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره تغییر در حال عمومی پدرش گفت: پدرم در همان حالت قبلی هستند و وضعیت شان تغییر محسوسی نکرده است.

وی ادامه داد: روز گذشته برای بار سوم عملی انجام شد تحت عنوان تراک و بعد از آن پدرم می‌تواند با استفاده از دستگاهی که در نای قرار گرفته، تنفس کند.

پسر افرندنیا با اشاره به تغییر بیمارستان پدر خود تصریح کرد: فعلا پدرم در بیمارستان فیروزگر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و اگر وضعیت شان بهتر شد و پزشک معالج تصمیم به انتقالشان به بخش گرفت، این احتمال وجود دارد که او را به بیمارستان دیگری منتقل کنیم.

به گزارش فارس، «کاظم افرندنیا»  متولد سال 24 شهر نائین است و دیپلم هنرستان هنرهای زیبا دارد. او فعالیت هنری خود را از سال 54 آغاز کرده است. او در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری ایفای نقش کرده که از جمله آنها می‌توان به معمای شاه، ستایش 2، خانه‌ای در تاریکی، دلیران تنگستان و ... اشاره کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اشاالله حالشون خوب بشه زودتر
بهترین نقشش در همان معمای شاه بود.واقعا خوب بازی کردن ایشان.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر