بازدید 4752

بارش برف در اکثر محورهای غربی و شمالی

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: از ساعت ۷:۳۰ امروز به دلیل احتمال ریزش بهمن در جاده کرج -چالوس این محور مسدود شده است.
کد خبر: ۶۶۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 27 January 2017
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: از ساعت ۷:۳۰ امروز به دلیل احتمال ریزش بهمن در جاده کرج -چالوس این محور مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: هم اکنون در اکثر محورهای آذربایجان غربی، همدان، کردستان، مرکزی، گلستان و ایلام شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: در محورهای تفرش-سلفچگان، شهمیرزاد-فولاد محله، سمنان-دامغان، شاهرود-آذر شهر و جاده چالوس هم شاهد بارش برف هستیم.

رحمانی تصریح کرد: در استان‌های لرستان، البرز و تهران شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اکنون در هراز و فیروزکوه مشکل خاصی ندارند.

رحمانی افزود: در استان‌های قم، البرز، گیلان(اکثر محورها)، خراسان رضوی محورهای نیشابور-مشهد،نیشابور-سبزوار و تربت حیدریه-مشهد، اردبیل محور پارس آباد-مشکین شهر و شرق استان خوزستان شاهد بارش برف هستیم. همچنین در تردد در استان‌های کرمانشاه، لرستان، زنجان، کردستان، ایلام در اکثر محورها به علت بارش باران باید تردد با زنجیر چرخ صورت گیرد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا همچنین از بازگشایی محور اهواز - سربندر خبر داد و گفت: محور اهواز - سربندر در استان خوزستان که به دلیل گرد و غبار و کاهش دید مسدود شده بود، بازگشایی شد.

وی خطاب به رانندگان گفت: با توجه به اینکه اغلب محورهای مواصلاتی در شمال و غرب و بخش مرکزی لغزنده است از رانندگان می‌خواهیم تا تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و توصیه می‌کنیم با شماره 88255555 و 120 تماس بگیرند، پیش از سفر از وضعیت معبر آگاه شوند و در صورت امکان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل