بازدید 5112

دلجویی شهردار اصفهان از آتش‌نشانان در پلاسکو

کد خبر: ۶۵۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 24 January 2017
به گزارش تیتر شهر مهدی جمالی‌نژاد با حضور در محل حادثه پلاسکو، ابراز ارادت به آتش‌نشانان شهید و دلجویی از همکاران آن‌ها از نزدیک در جریان نحوه امدادرسانی و آواربرداری ساختمان پلاسکو قرار گرفت.

او ضمن تقدیر از زحمات آن‌ها بر ضرورت همدلی تمام شهرداری‌ها برای حل این فاجعه تاکید کرد.

جمالی‌نژاد ضمن ابراز تاسف از حادثه ای که در این منطقه پیش آمد گفت: این اتفاق ضرر‌ها و مشکلات زیادی را  هم برای جان هموطنان، اموال مردم و منطقه ایجاد کرد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه همه مسوولان باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری در زمینه رعایت  ایمنی ساختمان‌ها و استانداردسازی انجام دهند،اضافه کرد: این حادثه درس بزرگی برای همه مسئولان در زمینه امن سازی زندگی مردم و خدمت‌کاران به جامعه بود.

شهردار اصفهان پیش از این و همزمان با این موضوع آمادگی خود برای کمک رسانی و اعزام نیرو و تجهیزات برای رسیدگی و کمک به تیم مدیریت بحران این حادثه را اعلام کرد و مدیرعامل آتش نشانی اصفهان به تهران اعزام شد تا هرگونه کمک و یا امدادرسانی در این موضوع را از نزدیک پیگیری کند.

در حاشیه این بازدید جمالی‌نژاد بار دیگر آمادگی شهرداری اصفهان را از لحاظ اعزام نیروی انسانی و آتش نشان به محل حادثه و هم از لحاظ اعزام تجهیزات به تهران، خدمت‌رسانی اعلام کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان