مسیرهای پروازی ایرباس 321 مشخص شد

مدیرعامل ایران ایر از آغاز پروازهای خارجی ایرباس «ای ۳۲۱» از دو ماه آینده خبر داد.
به گزارش مهر، فرهاد پرورش، افزود: براساس برنامه پروازی ایران ایر قرار است، هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» تازه خریداری شده تا مدتی در مسیرهای داخلی پرواز کند و بعد نسبت به مقاصد پروازی آن تصمیم گیری شود.
وی ادامه داد: این هواپیما، توانایی ۶ ساعت پرواز را بر فراز آسمان دارد و به همین دلیل علاوه بر مسیرهای داخلی می تواند به مسیرهای خارج از کشور و تا اروپا هم پرواز کند.
مدیرعامل ایران ایر اضافه کرد: ظرفیت هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱»، ۱۹۴ مسافر است و شرکت هما در نظر دارد طی یکی دوماه آینده از این هواپیما برای پرواز به مقاصد داخلی استفاده کند و سپس مقاصد منطقه ای و خارجی را در برنامه پروازی این هواپیما قرار دهد.
به گفته پرورش، همه هواپیماهای ایران ایر می توانند پروازهای داخلی و خارجی را در کنار یکدیگر انجام دهند و اینگونه نیست که فقط توانایی و برنامه پرواز داخلی و یا خارجی را داشته باشند.
وی تصریح کرد: هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» جدیدالورود ایران ایر هم پس از دو ماه پرواز در مسیرهای داخلی، پروازهای خارجی انجام می دهد و به تمام مسیرهای خارجی از جمله فرانکفورت و ... پرواز می کند.
مدیرعامل ایران ایر، بیان کرد: نخستین پرواز هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» به مشهد مقدس است و مسافران آن هم خانواده های معظم شهدا هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دوم دی ماه سالجاری، قرارداد نهایی خرید ۱۰۰ فروند هواپیما میان ایرانایر و شرکت ایرباس به امضا رسید و پس از گذشت سه هفته(۲۳ دی ماه)، اولین فروند آن در اختیار ایران ایر قرار گرفت و دو فروند هواپیمای دیگر هم تا پایان سالجاری به هما تحویل می شود.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۳
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
ناشناس
| ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
محمد
| ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
خوب یا بدش رو خودتون قضاوت کنید !!!
پاسخ ها
ابراهیم
| ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
ناشناس
| ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
پاسخ ها
محمد
| ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
درست است که هواپیما هم لازم است. اما بنده استاد یک دانشگاه برتر استانی در رشته فنی با بیش از 15 سال سابقه هستم و آخرین باری که سوار هواپیما شده ام سه سال پیش بود آن هم به دعوت یک دانشگاه خارجی و پول بلیط را آنها دادند. داخل کشور هم نمیدانم شاید 4-5 سال است که حتی در ماموریت های دانشگاهی هم امکان سوار شدن به هواپیما را نداشته ام و 99% استادان دانشگاه های دولتی هم همین طورند. حتی برای ماموریت پژوهشی هم میگویند بلیط را از پژوهانه ناچیزی که میدهند بخرید که بنده ترجیح میدهم با آن بودجه ناچیز لااقل بخشی از پروژه های دانشجویانم را سامان بدهم.
در وضعیت فعلی اقتصادی سوارشدن هواپیما عمدتا مخصوص دلالان و سرمایه داران و بخش کوچکی از بازاریان است.
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟






