بازدید 9804

جریمه ۴۱۲ میلیارد تومانی «مشهد مال»

کد خبر: ۶۵۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 08 January 2017
بر اساس رای کمیسیون ماده 100، پروژه مشهد مال به دلیل برخی تخلفات ساختمانی، 412 میلیارد تومان جریمه شد.
 
به گزارش خراسان، این خبر را شهردار منطقه یک مشهد اعلام کرد و گفت: با توجه به پروانه ای که برای مشهد مال صادر شده است، این پروژه تخلفات ساختمانی عدیده ای دارد از جمله تغییرکاربری در برخی قسمت ها، طبقه مازاد و پیشروی خارج از ضابطه، به همین دلیل و با توجه به تخلفات انجام شده پرونده ای برای این پروژه تشکیل و برای رسیدگی به کمیسیون ماده 100 ارسال شد.
 
«جواد اصغری» افزود: مجموعه عوارض مربوط به پروژه مشهد مال وفق رای کمیسیون ماده 100 و ضوابط و مقررات جاری شهرداری، به مبلغ 412 میلیارد تومان صادر شده است. وی گفت: همچنین در زمینه طبقات مازاد که ستون های آن را زده بودند اقدامات مقتضی انجام وعملیات ساختمانی در این محل متوقف و توسط شهرداری پلمب شده است ودراین قسمت ها عملیات ساختمانی انجام نمی شود.
 
حفظ 8 طبقه و 30 درصد فضای سبز، خط قرمز شهرداری است
 
«محمدرضا حسین نژاد» معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد نیز درباره تخلفات مشهد مال و پرونده این پروژه در کمیسیون ماده 100، اظهار کرد: هدف و خط قرمز ما در رابطه با پروژه مشهد مال، حفظ 8طبقه تایید شده درکمیسیون ماده 5و لحاظ شدن 30درصد فضای سبز در این پروژه است.
 
حسین نژاد ادامه داد: هرساختمان و پروژه ای در هنگام ساخت، مغایرت هایی با پروانه صادر شده دارد اما شهرداری پیگیر حق وحقوق شهر و شهرداری است و در کمیسیون ماده 100و بر اساس مجوزهای داده شده به مشهد مال، این مسائل را پیگیری خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: کمبود فضای سبزدر پروژه مشهد مال در هنگام صدور پایانکار مشخص می شود وکنترل نهایی درهنگام پایانکار مشخص خواهدشد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان