بازدید 13509
۱

قتل ۲ برادر نوجوان در پارک

جوان ۲۵ ساله که با انگیزه‌ای نامعلوم ۲ برادر ۱۲ و ۱۳ ساله را در پارک جنگلی گمبوعه در شهرستان حمیدیه به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر ش
کد خبر: ۶۵۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۰ 07 January 2017
جام نیوز نوشت:  جوان ۲۵ ساله که با انگیزه‌ای نامعلوم ۲ برادر ۱۲ و ۱۳ ساله را در پارک جنگلی گمبوعه در شهرستان حمیدیه به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

عصر سه‌شنبه گذشته مأموران پلیس شهرستان حمیدیه در استان خوزستان از ناپدید شدن 2برادر 12و 13ساله در این شهر باخبر شدند. پدر این دونوجوان با حضور در اداره پلیس گفت که فرزندانش چند ساعت پیش برای بازی از خانه خارج شدند اما تاکنون بازنگشته‌اند و کسی آنها را ندیده است.

این مرد تمامی کوچه‌ها و محله‌های اطراف را جست‌وجو کرد اما اثری از 2پسر نوجوان پیدا نکرده بود. با اظهارات این مرد مشخصات برادران گمشده در اختیار پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای یافتن ردی از آنها شروع شد. جست‌وجو ادامه داشت تا اینکه روز سه‌شنبه فردی با پلیس تماس گرفت و از پیدا شدن اجساد 2پسر نوجوان در پارک جنگلی گمبوعه خبر داد. وقتی مأموران راهی محل حادثه شدند معلوم شد که قربانیان همان 2 برادری هستند که پدرشان خبر از گم شدن آنها داده بود.

تحقیقات اولیه از این حکایت داشت که هر دو نوجوان هدف اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده‌اند. هنوز انگیزه این جنایت و هویت قاتل معلوم نبود و تیمی از کارآگاهان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت شروع کردند. مأموران با این فرضیه که 2پسر نوجوان قربانی انتقامجویی شده‌اند به تحقیق از خانواده آنها پرداختند اما آنها با کسی اختلاف و دشمنی نداشتند.

با توجه به محل پیدا شدن اجساد، این احتمال وجود داشت که فردی آشنا 2پسرنوجوان را به این محل کشانده و سپس به ضرب گلوله به قتل رسانده‌ است. در چنین شرایطی کارآگاهان به تحقیقات محلی پرداختند و در جریان بررسی‌ها به جوان 25‌ساله‌ای از اهالی همان منطقه مظنون شدند؛ او آخرین کسی بود که همراه قربانیان دیده شده بود و مأموران وقتی راهی محل زندگی وی شدند دریافتند که پسر جوان گریخته و ردی از خود به‌جا نگذاشته است؛
بنابراین دستور بازداشت او صادر شد و کارآگاهان در بررسی‌های تخصصی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد جوان 25ساله به شهرستان اراک گریخته است. تیمی از مأموران با دریافت نیابت قضایی راهی اراک شدند و پس از شناسایی محل اختفای متهم توانستند او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

پسر جوان در همان بازجویی‌های اولیه به قتل 2برادر نوجوان اعتراف کرد و مدعی شد که آنها را با شلیک کلت کمری به قتل رسانده است. به گفته دادستان شهرستان حمیدیه، اینکه متهم با چه انگیزه‌ای 2پسر نوجوان را به قتل رسانده، هنوز مشخص نیست اما کارشناسان مشغول بررسی برای یافتن انگیزه و علت قتل هستند.

به گفته علی بیرانوند، تحقیقات از عامل جنایت در حالی ادامه دارد که اجساد قربانیان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پزشکی قانونی استان خوزستان قرار گرفته است. پارک جنگلی گمبوعه در 5کیلومتری شرق شهرستان حمیدیه و 20کیلومتری غرب اهواز واقع شده و 2سال پیش نیز 3نفر از مأموران انتظامی استان خوزستان در نزدیکی همین پارک توسط گروه‌های تروریستی به شهادت رسیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
خداوندصبربه خانواده هایشان بدهد.عجب مملکتی داریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار