بازدید 5593
۱

هند در رشد اقتصادی از چین سبقت گرفت

طبق پیشبینی های سازمان ملل، هند به عنوان هفتمین اقتصاد بزرگ جهان امسال رشد اقتصادی سریعتری نسبت به چین خواهد داشت. در حالی که هند در سه ماهه دوم سال 2016 شاهد انقباضی در سرمایه گذاری ثابت بود، بررسی سازمان ملل متحد پیشبینی کرده است که در صورت ادامه اصلاحات ساختاری توسط دولت، اقتصاد این کشور دوباره رونق خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۵۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 03 January 2017

هند در رشد اقتصادی از چین سبقت گرفتطبق پیشبینی های سازمان ملل، هند به عنوان هفتمین اقتصاد بزرگ جهان امسال رشد اقتصادی سریعتری نسبت به چین خواهد داشت.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، طبق گزارش سال 2016 سازمان ملل که در آن، آخر هر سال وضعیت اقتصادی و اجتماعی آسیا و اقیانوسيه مورد بررسی قرار می گیرد "پیش بینی شده است که اقتصاد هند در هر دو سال مالی 2016-2017 و 2017-2018 نرخ رشد 7.6 درصدی اش را حفظ خواهد کرد.

هند در رشد اقتصادی از چین سبقت گرفت

در حالی که هند در سه ماهه دوم سال 2016 شاهد انقباضی در سرمایه گذاری ثابت بود، بررسی سازمان ملل متحد پیشبینی کرده است که در صورت ادامه اصلاحات ساختاری توسط دولت، اقتصاد این کشور دوباره رونق خواهد گرفت.

این گزارش می گوید: "این رشد در ابتدا، به سبب رونقی در بخش کشاورزی به خاطر باران های موسمی طبیعی خواهد بود، که همراه با اصلاحات خدمات پرداخت مدنی منجر به حمایت رشد مصرف عمومی خواهد شد."

در ادامۀ گزارش آمده است که پس از آن، رشد اقتصادی به خاطر بهبود وضع سرمایه گذاری خصوصی از برای تامین و بازسازی زیرساخت ها و اقدامات برای ایجاد یک فضای سرمایه گذاری بهتر خواهد بود.

در این بررسی هند و چین به عنوان مجریان پیشرو در رشد اقتصادی پایدار در منطقه آسیا-اقیانوسیه و جهان معرفی شده اند، این در حالی ست که کشورهای دیگر نتوانسته اند سرعت رشد اقتصادی خود را ثابت نگه دارند.

در این گزارش، رشد اقتصادی برای چین 6.4 درصد پیشبینی شده است که پایین تر از رقم 6.5-6.7 است که پکن انتظارش را داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با مراجعه به سایتهای مختلف خودرو ، متوجه می شویم اکثر خریداران خودروهای ساخت داخل از خرید خود رضایت ندارند ولی باز هم ما اقدام به خرید آنها اقدام می کنیم و دایم ناله میکنیم ونق بزنیم..اصولا این از عادات ما ایرانیان است که همه چیز را باید تجربه کنیم ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر