بازدید 8381

دستگیری یکی از متهمان تخلف اقتصادی در فرودگاه

کد خبر: ۶۵۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 31 December 2016
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: یکی از متخلفین پرونده تخلف اقتصادی در فرودگاه‌های کشور دستگیر شد.

به گزارش میزان، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس، درباره روند رسیدگی به پرونده‌های مربوط به فسادهای اقتصادی و کلاهبرداری در گمرک و فرودگاه‌های  کشور اظهارکرد: پرونده مربوط به تخلف‌های اقتصادی صورت گرفته در فرودگاه و گمرک کشور در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت جدی مورد بررسی قرارگرفته است.

وی افزود: درحال حاضر این پرونده برای بررسی بیشتر به دستگاه‌های نظارتی ارسال شده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته و اطلاعاتی که کسب کرده‌ایم یکی از مسئولین فرودگاه‌های استانهای کشورکه در بحث تبانی با پیمانکاران همکاری داشته است دستگیر شده و روند پرونده وی درحال بررسی است.

خجسته همچنین درباره ادعاهای مطرح شده پیرامون پول‎شویی تهیه کننده یک سریال‎ نمایش خانگی تصریح کرد: تخلفات این تهیه کننده نیز در فراکسیون مبارزه با مفاسد مجلس مورد بررسی قرار گرفته است و مواردی مربوط به پول‌شویی وی اثبات شده است که مجلس برای بررسی بیشتر این موضوع را به دستگاه های نظارتی و قوه قضائیه ارجاع  داده است.

وی تأکید کرد: طبق آماری که در اختیار ما قرار دارد مشخص شده است برخی از تهیه کنندگان سینما نیز با گرفتن وام‌های میلیاردی و انجام کارهایی برخلاف قانون برنامه های خود را طراحی و اجرایی می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل