بازدید 4010
۱
گزارشي از تغييرات اساسي نود؛

امشب عادل با يک شگفتي مي آيد

هر چند که گفته مي شد عادل قرار است در اين نخستين برنامه خود محمد دادکان را به برنامه خود دعوت کند تا شايد به اين شکل از محمد علي آبادي انتقام بگيرد، اما اين مسأله زودتر از آنچه تصور مي شد، تکذيب شد تا در جديدترين اخبار اين گونه به گوش برسد که عادل فردوسي پور تصميم دارد در نخستين برنامه سري جديد نود سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران را به ساختمان پخش دعوت کند تا استارت برنامه نود با جنجالي بزرگ رقم بخورد.
کد خبر: ۶۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۲ 21 September 2009
عادل فردوسي پور پس از غيبتي طولاني امشب ساعت 23 دوباره با اجراي برنامه نود روي آنتن مي رود تا طلسم پخش نشدن اين برنامه شکسته شود.

به نوشته قدس؛ به رغم بسياري از گمانه زني ها که گفته مي شد برنامه نود بدون عادل فردوسي پور پخش خواهد شد و افراد ديگري نظير پيمان يوسفي، جواد خياباني و يا مزدک ميرزايي به جاي عادل فردوسي پور برنامه را اجرا مي کنند، با تصميم قاطع مديران سيما و حمايت آنها از اين پسر رفسنجاني، گروه ورزش اين موضوع هيچ گاه تحقق نيافت تا عادل فردوسي پور براي يازدهمين سال پياپي دوباره جنجالي ترين برنامه ورزشي سيما را روي آنتن ببرد.

فردوسي پور که معتقد بود، نود بايد با شفافيت و صراحت هميشگي خود روي آنتن برود درمقطعي تصميم گرفت به هيچ يک از تماسهاي مديران شبکه سوم سيما که قدري تحت تأثير رئيس وقت سازمان تربيت بدني بودند، پاسخ ندهد تا شايد با گذشت زمان مشکل اصلي او که رفتن فردي بود به نام محمد علي آبادي، حل شود.

محمد علي آبادي که بزرگترين منتقد برنامه نود بود در روزگاري که عنان هدايت ورزش کشور را در دست داشت به دفعات تلاش کرد با بهره گرفتن از ارتباطات خود مانعي بر پخش برنامه نود شود و يا حداقل قدري از گزنده بودن اين برنامه را کاهش دهد.

عادل فردسي پور که يقين داشت محمد علي آبادي تمام تلاش خود را براي محدود کردن برنامه نود به کار مي بندد، سکوت پيشه کرد تا شايد فشار دوستان رسانه اي وي که در مطبوعات کشور شاغل بودند، مانعي براي رسيدن محمد علي آبادي به خواسته اش شود.

سکوت عادل برابر بود با فشار حداکثري مطبوعات کشور تا مسؤولان سرانجام دستهاي خود را به نشانه تسليم بالاي سر ببرند تا چهره پيروز اين نبرد کسي نباشد جز عادل فردوسي پور مجري جنجالي ترين برنامه ورزشي سيما!

****
با برتري تهيه کننده و مجري برنامه نود در اين نبرد نابرابر، دوباره زمينه فعاليت براي عادل فردوسي پور فراهم شد تا او بتواند دوباره برنامه خود را روي آنتن بفرستد.

عادل فردوسي پور که فضا را براي گرفتن امتياز بسيار مناسب مي ديد، براي مديران ارشد سيما شرط و شروطي خاص تعيين کرد. او که مطمئن بود مدير رفسنجاني شبکه سوم سيما(پورمحمدي) به هيچ وجه با خواسته هاي فراوان وي مخالفتي نمي کند، تصميم گرفت در گام اول پله هاي ترقي برنامه نود را با گرفتن يک استوديو در طبقه همکف ساختمان پخش طي کند.

او در گام نخست موفق شد مجوز خروج از زير زمين را به دست آورد. شايد اين حرکت بيشتر به مذاق ميهمانان برنامه خوش آمد تا به مذاق عوامل اجرايي. با قطعي شدن رفتن نود به استوديو 11، عادل گام دوم را براي بالا بردن بودجه برنامه نود برداشت و موفق شد سقف بودجه برنامه را براي تهيه و اجرا به حد قابل قبولي بالا ببرد تا عوامل برنامه همزمان با حضور در يک طبقه بالاتر از سالهاي قبل، در ميزان دريافتي خود نيز تغيير را به شکل ملموس احساس کنند تا با انگيزه بيشتري براي فعاليت اقدام کنند.

حرکت رو به جلو برنامه نود و عادل فردوسي پور در تدارک دکور جديد برنامه بود. هر چند او به تمام دست اندرکاران برنامه نود سفارش کرده بود هيچ خبري درخصوص دکور برنامه نود به افراد غريبه ندهند، اما از استوديو شماره 11 خبر مي رسد فردوسي پور يکي از پرهزينه ترين دکورهاي سيما را براي سري جديد برنامه خود انتخاب کرده است.

نزديکان فردوسي پور معترفند که برنامه جديد نود داراي جاذبه هاي بسيار زيادي است که مي تواند مخاطبان بسيار زياد برنامه نود را به شکل قابل قبولي راضي نگه دارد و آنها را مشتاقانه براي ديدن اين برنامه پاي گيرنده هاي خود ميخکوب کند.

عادل فردوسي پور از نخستين ساعات روز عيد فطر نخستين آيتمهاي خود را براي پخش به اتاق مونتاژ برد تا بتواند با دستي پر به استقبال مخاطبانش بيايد.

اما شايد جذاب ترين بخشي که همه مخاطبان نود انتظار ديدن آن را مي کشند، بخش ميهمان ويژه نود جديد است.

هر چند که گفته مي شد عادل قرار است در اين نخستين برنامه خود محمد دادکان را به برنامه خود دعوت کند تا شايد به اين شکل از محمد علي آبادي انتقام بگيرد، اما اين مسأله زودتر از آنچه تصور مي شد، تکذيب شد تا در جديدترين اخبار اين گونه به گوش برسد که عادل فردوسي پور تصميم دارد در نخستين برنامه سري جديد نود سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران را به ساختمان پخش دعوت کند تا استارت برنامه نود با جنجالي بزرگ رقم بخورد.

بدون ترديد اگر عادل در اين حرکت موفق باشد، بي شک بهترين و ايده آل ترين استارت را زده است، چرا که خيلي ها منتظر شنيدن سخنان علي دايي بعد از برکناري هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عیول مگه نود بدون فردوسی پور معنی هم داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل