بازدید 2310

خیابانی: به بوشهری ها توهین نکردم

من فقط می خواستم به بازی ضعیف پرسپولیس اشاره کنم و قصد توهین به بوشهری ها را نداشتم.به هر حال قانون فوتبال می گوید تیمی که تازه به لیگ دسته اول آمده در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس کار دشواری را پیش رو دارد.
کد خبر: ۶۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۷ 20 September 2009
عصبانیت فوتبال دوستان بوشهری از نحوه گزارش جواد خیابانی در بازی پرسپولیس و شاهین بوشهر که در هفته ششم برگزار شد همچنان ادامه دارد و آنها در جریان بازی تیم شان مقابل مس کرمان بارها علیه این گزارشگر فوتبال شعار دادند.

پس از به ثمر رسیدن گل چهارم شاهین بوشهر گزارشگر بوشهری با لحنی حماسی گفت: و این گل هم تقدیم به گزارشگری که هفته گذشته می گفت اگر پرسپولیس شاهین را در تهران شکست ندهد پس کدام تیم را می خواهد ببرد.

جواد خیابانی در حالی که از جو ایجاد شده در بوشهر متعجب به نظر می رسد در گفت وگو با گل می‎گوید: من فقط می خواستم به بازی ضعیف پرسپولیس اشاره کنم و قصد توهین به بوشهری ها را نداشتم.به هر حال قانون فوتبال می گوید تیمی که تازه به لیگ دسته اول آمده در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس کار دشواری را پیش رو دارد.

وی ادامه داد: در همان بازی بارها از جوانان تیم بوشهری تعریف کردم و گفتم آنها دلاورانه بازی می کنند اما آقایان فقط آن چیزی که خودشان دوست دارند را از گزارش من برداشت می کنند. من در همان بازی گفتم قطعا با آمدن محمود یاوری شرایط شاهین بهتر می شود و در واقع پیروزی این تیم مقابل مس را پیش بینی کردم.

خیابانی یادآور شد: حالا اگر یکی از گل های شان را هم به من تقدیم کرده اند دستشان درد نکند. آن جمله به کسانی برمی خورد که گزارش را با دقت گوش نمی کنند.من همیشه طرفدار شهرستانی ها بوده و هستم و برای شاهین هم آرزوی موفقیت می کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها