بازدید 6491
۱

توقيف خودرو هيوندا آزرا با 75 ميليون خلافی

کد خبر: ۶۴۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 18 December 2016
سرپرست پليس راه مازندران از توقيف يک دستگاه خودرو سواری هيوندا آزرا با 75 ميليون ريال خلافی در محور "هراز " خبر داد.
 
به گزارش میزان، سرهنگ محمدرضا خسرویان گفت: ماموران پلیس راه محور هراز در منطقه "لاریجان"حین انجام ماموریت و کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودرو سواری هیوندا آزرا مشکوک شدند.
 
وی تصریح کرد: ماموران با استعلام از مرکز اجرائیات دریافتند، این خودرو دارای خلافی پرداخت نشده به ارزش 75 میلیون ریال است.
 
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات ضمن اعمال قانون، خودروی توقیفی را به پارکینگ منتقل کردند.
 
سرهنگ خسرویان، تصریح کرد: برابر تبصره 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهور، ماموران پلیس موظف اند با خودروهای دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال برخورد کنند و ضمن اعمال قانون خودروها را به پارکینگ انتقال دهند.
 
سرپرست پلیس راه استان با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خودروهای خود را به لوازم و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران،خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب زدگی در رانندگی، سلامتی خود و خانواده شان را تضمین کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دیگه ریال منسوخ شده به تومن بگید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی