بازدید 5193

برای اولین بار:تجلیل از زنان رزمنده کرمانشاهی

کد خبر: ۶۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۰ 19 September 2009
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در هفته دفاع مقدس زنان رزمنده کرمانشاهی برای اولین بار در استان تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، سردار محمد نظر عظیمی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده وظیفه برگزاری مراسمات بزرگداشت هفته دفاع مقدس بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته شده است بنابراین در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسمات هماهنگی هایی با ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی بعمل آمده است.



وی افزود: در این راستا کمیته های شش گانه ای تشکیل شده که این کمیته ها هر یک بر اساس وظایف تعریف شده به اجرای برنامه های مختلف از جمله سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس می پردازند.



سردارعظیمی در ادامه به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان"ترمه های آسمانی" در کرمانشاه اشاره کرد وافزود: در روز 31 شهریور همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس نمایشگاهی در شهر کرمانشاه برگزار می شود که در این نمایشگاه سعی خواهد شد بار دیگر خاطرات هشت سال دفاع مقدس را برای همشهریان به ویژه جوانان این خطه بازگو کنیم.



وی از برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور راس ساعت هشت صبح خبر داد و گفت: همزمان با مرکز استان در اغلب شهرستانهای استان نیز در این روز مراسم رژه برگزار خواهد شد.



سردار عظیمی برگزاری یادواره های شهدا در سطح استان و همایش های رزمندگان دفاع مقدس در بخش ماهیدشت و شهرستان های جوانرود، هرسین و گیلانغرب، غبارروبی مزار شهدا در سراسر استان توسط رزمندگان و بسیجیان و کوهپیمایی دانشجویان بسیجی در مرکز استان را از دیگر برنامه های این هفته در استان ذکر کرد.



فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در استان کرمانشاه برگزاری مراسم تجلیل از سربازان در رده های مختلف سپاه پاسداران، شب شعر و خاطره ، مسابقه تیراندازی و آمادگی جسمانی ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سطح استان، گردهمایی اساتید و دانشجویان بسیجی را از دیگر برنامه های سپاه پاسداران با همکاری ارتش و نیروهای انتظامی استان کرمانشاه در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها