بازدید 2981
۱
در پیشبرد پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی

تقدیر معاون اول از عملکرد وزارت اقتصاد

معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی از عملکرد مجموعه وزارت اقتصاد در پیشبرد پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در حوزه این وزارتخانه تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۴۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 14 December 2016
معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی از عملکرد مجموعه وزارت اقتصاد در پیشبرد پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در حوزه این وزارتخانه تقدیر کرد.
 
به گزارش شادا، اسحاق جهانگیری طی سخنانی در نشست بررسی و ارزیابی عملکرد اقتصاد مقاومتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، با تقدیر از مجموعه کارکنان و مدیران مجری پروژه های مذکور در وزارت اقتصاد اظهار داشت: آقای طیب نیا با اشراف کامل به اهمیت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در تحرک بخشیدن به اقتصاد کشور، به خوبی از عهده ایفای تعهدات بر آمده است.

وی با بیان اینکه 12 پروژه محوله اقتصاد مقاومتی به وزارت اقتصاد در میان 120 پروژه تعیین شده، از بالاترین اهمیت در سطح ملی برخوردار هستند، این پروژه ها را همچون موتور محرکه اقتصاد کشور دانست و گفت: برخی پروژه های محوله به این وزارتخانه همچون تحول نظام مالیاتی در صورت تحقق کامل به معنی دستیابی به یکی از آرمانهای مهم برنامه توسعه یعنی کاهش اتکا به نفت، شفافیت اقتصاد و  استقرار عدالت مالیاتی در کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه کشور نباید بر اساس رودربایستی و ملاحظه کاری اداره شود اظهار داشت: در انجام وظایف، تصمیم گیریها و بویژه انتصاب مدیران، بجای رعایت حال دوستان باید به فکر حفظ حقوق مردم باشیم.

جهانگیری افزود: انتظار ما این است مسوولان دستگاههای اجرایی در گزارشهای ماهیانه، فصلی و سالانه خود در خصوص صلاحیت مدیران انتصابی نیز صادقانه اظهار نظر کنند تا چنانچه مدیری در انجام وظایف محوله موفق نبود در مورد وی تصمیم لازم گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ركود چي؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار