بازدید 4905

الزام مخابرات استان اصفهان به جبران خسارت

کد خبر: ۶۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۷ 16 September 2009
بدنبال شکایت یکی از مشترکین تلفن همراه علیه شرکت مخابرات استان اصفهان مبنی بر ' تحمیل بدهی دوازده میلیون ریالی به مشترک بدلیل اختلال در سیستم رایانه ای امور مشترکین تلفن همراه ' مبلغ مذکور به حساب مشترک عودت داده شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی استان اصفهان خانم ش .ب مشترک اپراتور اول تلفن همراه، با مراجعه به هیات بازرسی این اداره کل مستقر در شرکت مخابرات استان اصفهان و تسلیم شکوایه ای اظهار داشت:

در سال 1385 پس از بازگشت از کشور فرانسه در فرودگاه متوجه شده که سیم کارت تلفن همراه وی مفقود گردیده است. لذا بدون فوت وقت به یکی از دفاتر امور مشترکین تلفن همراه مراجعه نموده و اقدام به ابطال سیم کارت مفقودی می نماید. اما پس از گذشت چند روز متوجه می شود تلفن مذکور قطع نشده و بعلاوه باعث شده یابنده سیم کارت مبلغ 11 میلیون و 536 هزار ریال از سیم کارت مذکور استفاده نماید که طبعا مبلغ آن به حساب مشترک منظور گردیده است. متعاقب این امر شرکت مخابرات استان اصفهان اقدام به تخلیه تلفن مذکور و مطالبه وجه بدهی می نماید. و پی گیری های مشترک جهت اثبات ادعای خود در این مدت نتیجه ای نمی دهد.



در ادامه این گزارش آمده است:

کارشناسان گروه بازرسی اقتصادی و زیربنایی اداره کل بازرسی استان اصفهان بدستور مدیریت این اداره کل ضمن انجام تحقیقات کارشناسی متوجه شدند در زمانی که شاکی اقدام به ابطال سیم کارت مذکور نموده است سیستم رایانه ای امور مشترکین دارای اشکال بوده و ابطال سیم کارت در شبکه اعمال نشده است. بنا براین با توجه به اینکه مشترک وظیفه قانونی خود را در اولین فرصت ممکن انجام داده مسوولیتی متوجه وی نمی باشد. لذا با پیگیری های بعمل آمده، شرکت مخابرات استان اصفهان متعهد گردید نسبت به جبران خسارت مشترک و دایر نمودن مجدد تلفن همراه وی اقدام نماید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار