بازدید 8598
۵

سرپرست شرکت راه‌ آهن ایران منصوب شد

کد خبر: ۶۴۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 29 November 2016
وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی سرپرست شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی در حکمی « مهرداد تقی‌زاده » را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی است.

در متن حکم وزیر راه و شهرسازی آمده است:با توجه به قبول استعفای برادر ارجمند جناب آقای دکتر پورسیدآقایی، به موجب این ابلاغ جناب‌عالی را با حفظ سمت و تا موقع انتصاب مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن ج.ا.ا تعیین می کنم.

به گزارش ایرنا، «محسن پورسید آقایی »معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن ضمن ابراز همدردی با بازماندگان سانحه برخورد دو قطار در محور سمنان- دامغان و عذرخواهی از هم‌میهنان در راستای عمل کردن به مسوولیت اجتماعی اش از سمت خود استعفا کرد و وزیر راه و شهرسازی استعفای وی را پذیرفت.

صبح جمعه 5 آذر قطار تبریز- مشهد در ایستگاه هفت‌خوان بین دامغان و سمنان متوقف شده بود که قطار سمنان - مشهد از پشت با این قطار برخورد کرد. در این حادثه دلخراش 36 تن از مسافران و چهار تن از ماموران راه آهن جان خود را از دست دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
قیمت بلیط را بیا پایین اقا مهرداد
هه هه یعنی دیگه سانحه قطار نخواهیم داشت !!! مسخره است . با جا بجا کردن اشخاص که مشکلات حل نمی شود باید کار های زیربنایی انجام شود . باید سیستم حمل و نقل ریلی نوسازی شود . هواپیما های قراضه ، خودرو های معیوب ، ..... همه چیز مربوط به چهل سال پیش است . طبیعی است که هر روز یک سانحه داشته باشیم .
آقای تقی زاده بنده از قربانیان قانون مداری در راه آهن جمهوری اسلامی هستم.بیست سال پیش لوکوموتیوران این مملکت در حوزه راه آهن اصفهان بودم.تازه استخدام شده بودیم.قانونی در راه آهن هست که اگر لوکوموتیورانی قبل از حرکت قطار در ایستگاه مبدا آزمایش ترمز انجام ندهد,باید به دادگاه اداری معرفی شود. لذا قصد داشتیم در بدو کار قوانین را رعایت کنیم.چون آزمایش ترمز یک مقدار زمانبر بود,هر کس اقدام به انجام ان می کرد مسولین راه آهن او را به انحا مختلف اذیت می کردند.من تا اخر پای این قانون ایستادم و همکاران خود را هم نیز به انجام این قانون تشویق می کردم.ولی در آخر حکم آزمایشی مرا برای صدور حکم قطعی تایید نکردند و پس از یک سال به نوعی مرا اخراج کردند..خواهشم از شما این است فضای استالینی راه اهن را عوض کنید.من شک ندارم مامورین در این حادثه به دستور مقامات بالاتری که خودشان را مثل همان سالهای گذشته در همه چیز محق می دانستند عمل کرده اند.بدانید که خود مسولین از رده روسا تا مدیرکل و شاید بالاتر نمی گذارند قوانین به درستی رعایت شود.این سخن مرا جدی بگیرید آقای سرپرست جدید.
کجایی دهقان فداکار(ریز علی خان)؟
ما میگیم این آخوندی رو بردارید این میره سرپرست تعیین می کنه بابا می فهمی ما چی می گیم .
احتمالا سرپرست جدید می ره چراغ برق چند تا لنت ترمز می خره تا موفق بشه .. جمع کنید این مسخره بازی رو با این مدیریت تون .. مردم و خانواده های ایرانی داغ دارند شما چی میگید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی