بازدید 3073

اعتصاب ۲۴ ساعته سراسری در یونان

کد خبر: ۶۴۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 24 November 2016
اتحادیه سراسری کارمندان و کارکنان ادارات دولتی یونان( اد- دی) به نشانه مخالفت با ادامه سیاست ریاضت اقتصادی امروز( پنجشنبه) را روز اعتصاب عمومی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از آتن، با آغاز اعتصاب 24 ساعته اتحادیه سراسری کارکنان و کامندان ادارات دولتی، تمام خطوط ریلی، اتوبوس های شهری و برون شهری، کشتی های مسافربری، بانک ها وگمرکات کشور تعطیل و کارکنان آنان دست از کار کشیدند.
 
اتحادیه پزشکان و کارکنان بیمارستان های یونان نیز چهارشنبه شب با اعلام حمایت از اعتصاب 24 ساعته اتحادیه کارکنان ادارات دولتی ( اد – دی) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: همزمان با اعتصاب سراسری 24 ساعته امروز کارکنان ادارات دولتی، کلیه کارکنان بیمارستان و پزشکان اعتصاب و دست از کار خواهند کشید.
 
این اتحادیه نیز در بیانیه خود اعلام کرد: به خاطر مسائل انسادوستانه و وظیفه حرفه ای خود فقط موارد اورژانسی در بیمارستان ها پذیرفته خواهند شد و از شهروندان خواسته شده که برای موارد غیر اورژانسی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه نکنند.
 
براثراین اعتصاب 24 ساعته اداره پست سراسر یونان، اداره مخابرت، رسانه های نوشتاری و گفتاری و بقیه دارات دولتی و حتی غیر دولتی اعتصاب و دست از کارخواهند کشید.
 
اتحادیه سراسری کارکنان و کارمندان ادارات دولتی که از حمایت احزاب سیاسی ، سندیکاها و صنف های مختلف بخش خصوصی نیز برخوردار است، به نشانه اعتراض به ادامه سیاست ریاضت اقتصادی دولت چپگرای یونان، کاهش حقوق و مزایای بازنشستگان،کمبود بودجه های ادارای و انسانی ادارات و بخصوص مراکز درمانی و آموزشی کشور دست به اعتصاب 24 ساعته زده اند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست