بازدید 4774

قوت گرفتن توافق اوپک با تصمیم تازه پوتین

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد این کشور آماده است تا بدون آسیب رساندن به اقتصاد خود تولید نفت خود را در میزان کنونی ثابت نگه دارد و در این زمینه شرکت‌ها هماهنگ شده‌اند.
کد خبر: ۶۴۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 21 November 2016
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد این کشور آماده است تا بدون آسیب رساندن به اقتصاد خود تولید نفت خود را در میزان کنونی ثابت نگه دارد و در این زمینه شرکت‌ها هماهنگ شده‌اند.

به گزارش فارس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از آمادگی این کشور برای تثبیت سطح تولید نفت روسیه در رقم کنونی خبر داد.
این مقام روس در یک کنفرانس خبری در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد: روسیه می‌تواند بدون آسیب رساندن به اقتصاد، سطح تولید نفت خود را در میزان کنونی ثابت نگه دارد.

پوتین تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری نشست اوپک در اواخر ماه جاری در وین اتریش موضع روسیه تغییر نکرده است.
وی افزود: ما بارها اعلام کرده‌ایم که حاضریم سطح تولید نفت خود را در میزان کنونی فریز کرده و ثابت نگه داریم. انتظار داریم و به نظر نمی‌آید بخش انرژی روسیه از این مساله آسیب ببیند.

وی افزود: وزارت انرژی روسیه هماهنگی با شرکت‌های بزرگ انرژی این کشور را انجام داده و همه آنها آماده همکاری در این زمینه هستند.
وی درباره احتمال نهایی شدن توافق اوپک برای کاهش عرضه نفت به بازار جهانی اعلام کرد که به طور قطع نمی‌تواند بگوید که این مساله با موفقیت انجام خواهد شد اما گفت که چشم‌اندازها در این زمینه مثبت است.
پوتین گفت: شانس زیادی برای به نتیجه رسیدن این توافق وجود دارد چرا که به نظر می‌رسد اختلاف نظرهای اصلی در اوپک قابل حل است. چرا که مشکل جدی باقی نمانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی