بازدید 39235
به دنبال لغو سخنرانی روز اربعین در مشهد مقدس

علی مطهری، رئیس جمهور را تهدید به برخورد قانونی کرد!

در حالی که در ساعات اخیر بیشتر انتقادات در واکنش به لغو سخنرانی مطهری در مشهد مقدس، متوجه استاندار خراسان رضوی و شخص وزیر کشور شده است، علی مطهری در نامه ای مستقیما رئیس جمهور را مورد خطاب قرار داده است؛ نامه ای که ممکن است درخواست برخورد با عوامل دولت در چهار سطح متفاوت،در آن مستتر باشد.
کد خبر: ۶۴۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 20 November 2016
شیراز، مشهد و یا تهران؛ تفاوتی نمی کند،در هر کدام از این شهرها که اسم علی مطهری و جلسه باشد،حاشیه هم خواهد بود؛شخصیتی که اکنون سمت مهم نائب رئیسی مجلس را هم در اختیار دارد و اگر در مشهد یا هر شهر دیگری سخن نگوید، به راحتی می تواند از تریبون مجلس حرف هایش را بزند.  
 
به گزارش «تابناک» امروز، یکشنبه؛ اربعین حسینی؛ کمتر کسی در ایران، دنبال خبرهای داغ سیاسی است؛ اغلب چشم ها متوجه مراسم پیاده روی اربعین است وبخش اعظمی هم از خانواده ها چشم انتظار زائری از زوارشان برای بازگشت از کربلا. با این وجود باز هم در ایران، در حوزه سیاست اش، حاشیه بر متن غلبه دارد و بیش از آنکه مسیر سیاست ورزی در ایران به سمت جلو حرکت کند، این حاشیه ها هستند که پیشتر از هر امر سیاسی جامعه ایران را تکان می دهند.  
 
روز یکشنبه، سخنرانی علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد ظاهرا به دستور دادستانی لغو و واکنش هایی را برانگیخت. مطهری که بنا بود در مشهد درباره امام حسین(ع) و اصلاح حکومت سخن بگوید با دستور لغو سخنرانی اش مواجه شد؛ واکنش هایی از سوی برخی از اصلاح طلبان مشهد که میزبان علی مطهری بودند و همچنین برخی از نمایندگان مجلس.  
 
اغلب افرادی که به لغو سخنرانی مطهری در مشهد واکنش نشان داده اند، نوک پیکان حملات خود را به سمت استاندار خراسان رضوی، نشانه رفته اند و او را مسئول عدم برگزاری مراسم اصلاح طلبان در مشهد می دانند. محمود صادقی نماینده تهران حتی پیشنهاد داده است که در واکنش به تعلل استاندار خراسان رضوی و وزارت کشور در این باره مجلس رحمانی فضلی وزیر کشور را استیضاح کند. اصلاح طلبان مشهدی نیز استاندار را مقصر لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس می دانند.  
 
در حالی که در ساعات اخیر بیشتر حملات متوجه استاندار و وزارت کشور شده است، علی مطهری در نامه ای مستقیما رئیس جمهور را مورد خطاب قرار داده است و در نامه ای که بدین منظور در اختیار رسانه ها قرار داده است، به نرمی رئیس جمهور را به برخورد قانونی مجلس با دولتش در این باره تهدید کرده است. در بخشی از نامه نائب رئیس مجلس به رئیس جمهور آمده است:  
 
«این وضعیت زیبنده دولت جناب عالی نیست؛ گرچه قبول دارم که تلاش برای محدودسازی آزادی بیان از سوی برخی نهادهای حکومتی معمولا در زمان دولت‌هایی که گرایش اصلاح طلبی دارند بیشتر است. چنانچه اقدام موثری در این خصوص مبذول نفرمایید مجلس چاره‌ای جز استفاده از اختیارات قانونی خود نخواهد داشت»
 
نامه ای که ممکن است درخواست تنبیه در چهار سطح متفاوت در آن مستتر باشد؛ نائب رئیس مجلس شاید در وهله اول خواهان برخورد رئیس جمهور با استاندار و عوامل دولت در شهر مشهد باشد؛ افرادی که به گفته اصلاح طلبان در این زمینه کوتاهی کرده اند.  
 
ممکن هم هست وی مقامات بالاتر از استاندار را نشانه رفته باشد و از رئیس جمهور خواسته باشد که بابت لغو سخنرانی اش در مشهد با شخص وزیر برخورد داشته باشد که البته مجلس قانونا می تواند در این باره وزیر را بازخواست کند.  
 
حتی از این بالاتر شاید نائب رئیس مجلس، خود شخص رئیس جمهور را مستقیما بخواهد بازخواست کند و وی را برای پاسخگویی با طرح سوالاتی به مجلس بکشاند که البته چنین امری از چنین مجلسی بسیار بعید به نظر می رسد.  
 
در نهایت شاید مطهری می خواهد شخصا رئیس جمهور در این ماجرا مداخله کند و با قوای دیگر در این باره وارد مذاکره موثر گردد.  
 
باید دید در روزهای آینده  هزینه لغو سخنرانی علی مطهری را در مشهد کدام مقام دولتی خواهد داد؟ آیا استاندار و وزیر این بار می توانند از این ماجرا هم مانند ماجرای شیراز بدون دردسر خاصی خارج شوند؟ روزهای آینده برای وزارت کشوری که می کوشد تا حد امکان در ماه های منتهی به انتخابات حواشی سیاسی کشور را کاهش دهد، احتمالا روزهای پر التهابی خواهد بود.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱۳
یک عده خیلی تندرو جلو تندروهای دیگر را می گیرند و ما بقی تندروها هم تند تر می روند تا از چرخه و سفره انقلاب عقب نمانند این تندروی ها تا کجا پیش خواهد رفت ؟؟!!! سهم خواهی تا کی؟
به عمل کار بر آید ، به سخنرانی نیست!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
سخنرانی عمل است ، عمل آسانی هم نیست ؛ ویژگی انسان است . تحقیر سخن ابراز حقارت خویش است .
ادمی که حتی ناخواسته در دام حواشی بیفته خودبه خود کاراییش رو هم از دست میده
خوب کردن لغوش کردن. سخنرانی میخوام چیکار؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
پس دستور بفرمائید هیچکس در این کشور سخنرانی نکند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
تابناک از خط مردم جدا نشو دلواپس نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
کنسرت که نمی خواست اجرا کنه
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
اگه همه رو لغو میکردن که حرفی نبود ولی تریبون برای بعضیاست فقط!!
سخنرانی به دستور دادستانی لغو شده، استاندار و وزیر کشور و رئیس جمهور بازخواست می شوند. آقای مطهری نمی دانند،دادستان زیر مجموعه قوه قضائیه است نه قوه مجریه و وزیر کشور و رئیس جمهور طبق قانون اساسی حق دخالت در کار قوه قضائیه را ندارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
استاندار نفر اول اجرایی هر استان است و نیروی انتظامی هم باید تحت فرمان وی باشد.
ممرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
حرف شما کاملا متین ولی نیروی انتظامی استان زیر نظر استانداری و فرمانداری اون شهر هست نه زیر نظر دادستان..
حالا همه اش به احمد شهید فحش وناسزا بگم که به دروغ بر علیه ما گزارش تهیه میکنه وقتی با خوبیها آن گونه برخورد ميشه وای به حال دگرانديشان؟ !!!!
رییس جمهور باید سریعا وزیر کشور را عزل کند و فرد مستقلی را به مجلس معرفی کند. استاندارد هم باید بلافاصله عزل شده و فرد مستقلی منصوب شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
استاندارد ؟
iso
DIN
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
استانداردددددد ؟!!!
جعفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
خیلی مستقل به نظر میای داداش
سلام علم الهدی را دست کم نگیر زورت به اون نمیرسه استاندار بیچاره چکاره است>
درود بر شرف غیرتت علی مطهری امید داریم همواره مطهر باشی .
تابناک جون سوادت ته کشیده آخه استاندار را در مورد استان به کار می برند و باید بگویی استاندار خراسان رضوی یکبار دیگه متن را بخون همش داری می گی استاندار مشهد واقعا مایه تاسف هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
شاید شما نگرفتی
خدایی چرا متن کل نامه رو نذاشتین !
اولش میگه به دستور مقام قضایی لغو شده ! امید وارم ان یک نفر علم الهدی نباشد !
استاندار خراسان رضوی نیاز به تغییر دارد.
واقعاجاي تاسف است نايب رييس مجلس رابه سخنراني دعوت ميكنند بعدآنرالغوميكنندآيا اين كارها توهين به مردم ومقامات نظام نيست ؟وقتي نايب رييس مجلس اينگونه كنند ديگر.......
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
salam
خیلی جالب هست نوع تنظیم خبر توسط تابناک، کاملا دور از ژورنالیسم حرفه‌ای. طوری خبر تنظیم شده که انگار مطهری باید بدهکار باشه. جناح راست تحمل هیچ‌گونه منتقدی رو داخل نظام نداره و نوع تنظیم خبر توسط تابناک بیشتر یک برخورد جناحی با قضیه هست‌ . اصل قضیه و زشتی اتفاق رخ داده در مشهد رو با این نوع خبر‌نویسی کلا فراموش کردید عزیزان تابناکی. کمی آزاده باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
تابناک خیلی وقته که حناش رنگی نداره
آقای دانشمندی که افاضه فرمودی سخنرانی با دستور دادستان لغو شده چه ربطی به وزیر کشور دارد.خیلی شوطی زیرا نمی فهمی که دادستانی راسا اقدام نمی نماید بلکه به نیروی انتظامی که در استان مسولیتش به عهده استاندار می باشد اقدام می کند.انشا الله که ....فهم شدی.واقعا باید رئیس محترم جمهور با استاندار برخورد قانونی کند.میرزا حسینقلی خانی نیست که هر کس از هرجایی دلش خواست سخنرانی نایب رئیس مجلس را به تعطیلی بکشاند؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
آدرستو بده ببینیم میشه یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
آقای قوچانی که خودت را دانا می دانی و رعایت ادب هم نمی کنی ، نیروی انتظامی زمانی که به عنوان ضابط قضایی عمل می کند تحت نظر دادستان عمل میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
ماده ۲۸- ضابطان دادگستری مأمورانی هستند که تحت نظارت و تعلیمات دادستان در کشف جرم، حفظ آثار و علائم و جمعآوری ادله وقوع جرم، شناسایی، یافتن و جلوگیری از فرار و مخفی شدن متهم، تحقیقات مقدماتی، ابلاغ اوراق و اجرای تصمیمات قضائی، به موجب قانون اقدام میکنند.
ماده ۲۹- ضابطان دادگستری عبارتند از:
الف – ضابطان عام شامل فرماندهان، افسران و درجه داران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که آموزش مربوط را دیده باشند.
انشاءالله ... فهم شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
سخنرانی علی مطهری مصداق کدامیک از عناوین مندرج در ماده 28 است ؟!
تعجب ميكنم از سايت تابناك كه خودش را به كوچه علي چپ ميزند و با اين تيتر و مطلب يك سويه قصد تخريب آقاي مطهري را دارد واقعا متاسفم ازاين شيوه تنظيم خبر فرصت طلبانه !
ما با این کارها داریم دوستانمان را هُل میدهیم بغل دشمنانمان. بابا این که دیگه فرزند کسی است که امام فرمود پاره تن من است. کار ناشایستی هم نکرده و از خط امام منحرف نشده. این کارها چرا؟ مگر چه میخواهد بگوید؟
لغو توسط نیروی انتظامی به دستور استاندار و استاندار به دستور وزارت کشور



نیروی انتظامی اهرام وزارت کشور و استانداری هاست

جهت اجرای قانون



ریس جمهور باید پاسخ دهد..که چرا سخنرانی این عزیز و فرزند شهید لغو شده است
کسیکه میفرماید:امتم رضا هم کنسرت.... خب معلومه در سخنرانیش میخواسته باز چه تحلیل نابی بکنه!!!ضمنا فراتر از مسایل سیاسیه جناحی میخواد کل کشور و وزارت کشور رو ایام انتخابات ملتهب کنه،آخه مجبوره!میفهمی؟؟!مجبور!!
همه نیک می دانیم که نیت قریب به اتفاق مسولیت در برپایی سخنرانی هدایت جامعه به سوی ترقی و پیشرفت است اما سوالی هست چرا تو استان های محروم نمی رین سخنرانی و برنامه ریزی کنند و اگه برنامه ای دارید شما که نایب رییس مجلس هستین تو مجلس تصویب کنید برا مردم کاری بکنین این همه حاشیه که چی .....؟!
ایش بابا
من بودم شما رو ممنوع السخنرانی در تمام ایران می کردم.

تا الان این همه حرف زدی، جز افزایش تنش و بحران در جامعه، سخنان شما فایده دیگری هم داشته؟
پدر من انقلاب نکرد و جلو صدام نایستاد که یه سری اینقدر قدرت بگیرند.
آقای مطهری مشکل شما نیستید بلکه مشکل حرف های شماست که حقیقت را می گویید
ای مطهری عزیز وشجاع کجاش دیدی اینها زورشان برسد سخنرانیه ریس جمهورهم لغو میکنند
کارخوبی کردن سخنرانیش رالغوکردن
حالا چه خبر ه این قدر تابناک شلوغ اش کرده ای . سخنرانی کنسل شد که شد . بره تو همون تهران سخنرانی کنه .
یاد دیالوگ معروف مرحوم شکیبایی افتادم که میگفت : خودشون خودشونو میگیرن خودشون ریش گرو میذارن خودشونو میارن بیرون !!!
خوب شد یکی دو سال پیش رفتیم مشهد
دیگه چند وقت دیگه رابطه دولت تهران و خراسان بد میشه سخت میشه رفت
علت به هم خوردن جلسه سخنرانی #علی_مطهری این بود که ایشون بدون ویزا وارد مشهد شدن
‏چند وقت دیگه مشهد تحریم مون میکنه دونات گرون میشه
آقای مطهری شما واقعا اگه دغدغه کشور رو داری برو یه فکری به حال این حاشیه نشین های مشهد بکن که فقر بدبختی دارد نابودشان می کنه در منصب نایب رییسی مجلس هم که هستی سخنرانی آون هم یه سخنرانی سیاسی در دانشگاه خداوکیلی به چه درد اینها می خوره
اقای علی مطهری چندی قبل درباره اجرای کنسرت و لغو ان در مشهد جملاتی را با مضمون اینکه اگر امام رضا بودند شاید در کنسرت شرکت می کردند زمینه را از قبل برای تنش در مشهد بوجود اورده بودند و در صورتیکه ایشان در این سخنرانی حضور می یافتند امکان دو قطبی شدن و درگیری فیزیکی در این شهر وجود داشت.
شاید از معدود آقا زاده هایی که از اعتبار پدر برای حق گویی استفاده می کند
ایا این است درس ازادگی که اما م حسین ع به انسانهای تمامی اعصاردادند؟
مملکت ملوک الطوایفی شد و رفت
از اقای مطهری خواهشی دارم و اونم اینه که مشکل اصلی اصلی اصلی و اصلی کشور که همانا بیکاری هس رو دریابن مابقی مشکلات فرع مشکل اشتغال هس
واقعا متاسفم واسه سایت شما.تا مدتی پیش تابناگ رو یک مرجع خبری نسبتا منصف اصولگرا میدونستم و گاها برای دیدن اخبار بهش رجوع میکردم.اما در مدت اخیر بهم ثابت شد چنین نیست.نحوه درج خبر و تحلیل شما واقعا مسخره و مضحک است.به جای تقبیح چنین بی قانونی مضحکی به شکلی ناشیانه سعی در تخریب چهره دکتر مطهری دارید.واقعا متاسفم.درود بر شرف دکتر مطهری.انصافا ایشان فرزند صالح و شایسته استاد هستند.
جناب مطهری خودت میدونی همه سرکاریم روحانی فعلا کاره ای نیست وقتی جناب علم الهدی علنا به مجلس توهین میکنه و مجلس ساکت هست انتظار دارید تدارکاتچی براتون چکار کنه
رئیس جمهور هیچ قدرتی ندارد ،در استان خراسان همه کاره آقای .... هستند که از هر قانونی بالاتر است.
دمشون گرم
تابناک جان لطفا متن کامل نامه آقای مطهری به دکتر روحانی رو منتشر کن...اینجوری میفهمی که موردخطاب مطهری چیزی جز علم الهدی نبوده!
مملکت داریم
حیف از وقتی که برای رای دادن برای ریاست جمهوری گذاشتیم
حالا که خراسان خودمختار شده چرا کلا مستقل نمیشه و از ایران جدا نمیشه؟؟
والاااا
انگار قانون جمهوری اسلامی در خراسان جاری نیست!!!
تمام مشکلات مملکت به برکت برجام حل شده است و حالا وزیر کشور برای یک مشکل اساسی کشور به معاون خود دستور داده است تا موضوع را پیگیری و به نتیجه برساند. مطهری فردی بی سیاست و جنجال بر انگیز است. دلیلی ندارد که به خاطر جلوگبری از سخنرانی این فرد از با حکم قضایی جنجال دیگری درست شود. دادستانی به عنوان مدعی العموم می تواند از وقوع جرم جلوگیری کند. تجربه ثابت کرده است که مطهری بدوون پروا و برخلاف منافع ملی و امنیت عمومی کشور صحبت می کند. نمونه بارز بی خردی و عوام بودن این فرد، انتشار سخنان وی با آب و تاب فراوان در رسانه های مخالف ایران است. این آقا بینش سیاسی ندارد و جاه طلب است و از نظر فکری توان تشخیص منافع ملی را ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
چقدر منافع ملی منافع ملی می کنی؟؟؟
منافع ملی یا منافع یه عده خاص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
معیار « نمونه بارز بی خردی » « انتشار با آب و تاب سخنان در رسانه های مخالف » باشد ، خیلی ها مصداق آن خواهند بود .
کسانی ک درمورد لغو کنسرت در مشهد افاضه میکردند و میگفتند مگه چی شده کنسرت ک اهمیتی نداره.حالا تحویل بگیرند.اخه بی قانونی تا کِی؟
این اقدام مردم سالاری را زیر سوال می برد
دم مطهری گرم. ملت همراهشن.
نامه ای که در جواب این نامه هست کامل منتشر میشه، این نامه نه!
تابناک خجالت :|
بوریا باف اگر چه بافنده است به زور میرود به کارگاه حریر!!
علی مطهری اگه کاندید انتخابات دولت دوازدهم در سال آینده بشه همه بهش رای میدن
رای 40 میلیونی میاره واقعا یک مرد باشه اون مطهریه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
آفرین. تنها رقیب آقای روحانی هست ایشون.
حامد
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
با منطق کف گرگی و پ ... خوب رئیس جمهوری میشه، خووووب
درود بر شرف وغیرت مطهری
دیگه این ریس جمهور و وزیراش شور را از مزه انداخته اند .مثل اینکه نمفهمند مجلس یعنی مردم و قطع کردن حرف نایب ریس مجلس انگار اینکه به ملت جمهوری اسلامی بگید حق حرف زدن ندارید. دیگه تک روی این دولت و تیمش داره مملکت رو به مسیر اشتباه میبره. بابا اون از وضعیت نفرات حباب هزار فامیلی این دولت تا حقوق های نجومی و دفاعیات ریس بانک مرکزی در تقابل با دیوان محاسبات .
علی مطهری هم واقعا مضجکه یه سری شده که خودش هم هنوز تو خواب غفلت تو روز اربعین مردم عزاداری می کنن ایشون تو فکر تحمیل اعتقادات خودش به مردمه خوب سخنرانی ت لغو شد که شد چه خود خواه بهش به خاطر پدرش بها می دن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
شما آب رو بریز همونجا که... درود بر آقای مطهری
کوروش
| United States of America |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
بیانات شما جای بس افسوس داره...
ناشناس
| Canada |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
اونایی عقایدشون رو تحمیل می کنند که سخنرانی لغو می کنند
سارا خانم كه گفتي مطهري در انتخابات دوره دوازدهم راي مياره گيريم راي أورد با كدام سياستش مي خواد كشور رو اداره كنه يك ألت دست بيش نيست فقط هزينه براي كشور درست مي كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
احمدی نژاد هشت سال رئیس جمهور این کشور بوده، مطهری نمی تونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی از اونم افتضاح تره
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
همین که برای آزادی بیان میجنگه، بزرگترین شجاعت و سیاست هست
سخنرانی علی مطهری که وحی منزل نبوده که جنجال به پا کرده که چرا لغو شده استاندار لغو کرده قلمرو خودش بوده صلاح مصلحت مملکت خویش خسروان دانند جناب مطهری عزیز به جای ازادی بیان برو معنای احترام و تکریم به مردم را نشر بده نمی خواد ازادی بیان ازادی بیان کنی اگه ازادی بیان نبود تو الان حرف نمی زدی این طوری .
به جای استیضاح واسه لغو سخنرانی ت برو استضاح صندوق فرهنگیان بیچاره رو بررسی کن که حقوقش تو این جامعه کف کف .
خداوند اقای علم الهدی رو حفظ کنند
اقایی که میگه امام رضا میومدن در کنسرت شرکت می کردند حقش همینه که نتونه جایی سخنرانی کنه
دوستان حرفهای بچگانه را بس کنید مشکل اساسی قانون اساسیست که در عمل مردم را دور زده
حالا وسط اربعین چرا سخنران حاشیه دار دعوت کردند معلومه که فتنه‌ای در کار بود تازه دادستان که همکار برادر خانم آقای مطهری بود اون دیگه چرا لغو کرد بابا اینها معلومه خودشون با خودشون مشکل دارند میخوان مشکل مردم رو حل کنند
بعضی ها چقد هم الکی نگران لغو سخنرانی مطهری هستند .حالا هر کسی دستور لغوش رو داده قلمرویش بوده دلش خواسته
درود بر علم الهدی خدا حفظشون کنه اینا هم نباشن یه عده چوب می کنند تو دنیا
نیا رأی نمیاری
حتی 4سال دیگه
جالب است مطهری در شهر پدری اش ممنوع السخنرانی میشود
آقای مطهری کاش برای بیکاری جوانان هم فقط کمی غیرتی میشدید ما گوشمان از سخنرانی ها پر است از وعده های دروغین و نمایشی از برجام نافرجام
تشکیل اجتماعات و راه‏پیمایی‏ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.
چرا ما هموطنمونو تهمت میزنیم این میگه اون بود اون میگه ان بود بابا این زیر سر این ترامپ دیوانه است که دارد دخالت میکند.
اگه ایشون فردی صالح است جرا نمی زارن حرفشو بزنه ؟ اگه نه هم جرا تاییدش کردن شد نماینده مردم ؟ به همین سادگی!!
این روزها خراسان رضوی شده پایگاه تندروها
اصلا در این ماجرا آقای مطهری نباید زیاد مطرح شود بلکه جریانی که خود را مالک کشور و قیوم مردم می داند و هرطور که صلاح ببیند تصمیم می گیرد باید مورد بررسی و نقد قرار بگیرد. واقعا می شود قانون در یک شهر با سایر شهرهای کشور تفاوت داشته باشد. البته اقای مطهری واقعا سالم ترین و شجاع ترین نمایند مجاس است. خدا حفظش کند. انشاالله
امید که در سال آخر دولت امید آقای روحانی با خلع وزیر کشور و استاندار بی کفایتش امید را در دل مردم استان زنده کند.
ای بابا.خوب دولت اول باید آقای ظریف رو بابت مذاکرات با حاکم کشور خراسان رضوی اعزام میکرد.در صورت حصول نتایج مثمر ثمر، آقای مطهری به این کشور اعزام میشدند.
مطهری بیچاره ساده لوح الت دست دولت کارگزاران(تدبیر و امید) و اصلاح طلبان شده هر روز یک جوری بازی اش می دهند کی می خواهد بفهمد خدا می داند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
ساده تویی ! درست حرف بزن
تابناک جان با زرنگی بخشی از نامه که مربوط به امام جمعه هست را ننوشی ها؟ناقلا؟
گيرم پدر تو بود فاضل !

از فضل پدر تو را چه حاصل ؟
واقعا كه بعضي ازافرادي كه دست به قلم ميبرند نه ازجايگاه خود خبردارندنه ازجايگاه ديگران
فقط یه ازاده هست اونم علی مطهری بسیار عزیزه بزن تو دهن این کثافتا
مشهد اعلام استقلال کرده !!!
برو کنار بذار باد بیاد
باسلام اگر مسعو لین ما ونمایندگان محترم سخنرانی ویا عملی در جهت ایجاد شغل برای این همه جوان تحصیل کرده وازدواج اسان ووام بانکی اسان انجام ندهند وروز دیگر حر فهای خودشان را عملیاتی نکنند خیر وبرکت انها میرود و انگار وقت خود را در بر ابر این ملت بزرگ تلف کرده ودیگر من که به این گونه نمایندگان رای نخاهم داد از این فرست استفاده کنید ومشکلی را حل کنید عمل شما را باید مردم شهر شما احساس کنند فقط عمل مردم خوب می بینند شماهارا بازیهای سیاسی حرفهای دشمن شاد کن است عمل عمل
واقعا مطهری عقل داره
یادمان نرودکه1-علی مطهری فرزندشهیدمطهری هست کسی که مسلمانان رابرعلیه صهیونیسم متحدکردپس بایدبه اواحترام بگذاریم2-علی مطهری درسفراخیرش به نجف حرفش راراجع به امام رضا(ع)پس گرفته پس قابل گذشت است3-جریانات اصول گرایااصلاح طلب هردوحزب جمهوری اسلامی هستندوصدشرف دارندبه سلطنت طلب ومنافقین خلق و... پس هیچ وقت به اصلاح طلبهاباچشم براندازنگاه نکنیم وبه فرصت طلبهااجازه گرفتن ماهی ازاب گل الودندهیم.
حالم بهم میخوره که سایتی همه مخاطبینش چپی ان ...
خوب فیلمی کردین این ماجرا رو، ولی یادتون نره که این مملکت صاحب داره، طاحبشم مشتی وطن فروش به اسم چپی نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
اینم راستی ما که با وی پی ان از ترسش کامنیتم میده خخخخ
هی نگوئید در ایران آزادی نیست. هر کس هر کاری بخواهد میکند البته اگر زورش برسد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر