بازدید 25130

جزئیات لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد

کد خبر: ۶۴۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 20 November 2016
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد گفت: پیگیری‌های لازم از سوی استانداری انجام شد تا دادستان از نظرشان برگردند اما بنا به دلایلی که خودشان می‌دانند موافقت نشد.

سیدمسعود محولاتی در گفت‌وگو با  ایسنا، در ارتباط با لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار کرد: مجمع مشورتی اصلاح طلبان درخواست داده بودند تا روز اربعین جلسه‌ای با سخنرانی علی مطهری داشته باشند.

وی ادامه داد: از لحاظ اینکه سخنران مراسم نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بود و موضوع سخنرانی نیز در رابطه با اربعین و ایام صفر بود اجرای این برنامه از نظر ما مشکلی نداشت و فرمانداری مجوز برگزاری این برنامه را در یکی از سالن‌های شهر صادر کرد.

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تا روز گذشته مشکل خاصی برای برگزاری این مراسم نبود و آقای مطهری شب گذشته به مشهد آمدند، خاطرنشان کرد: اما مقام قضایی شب گذشته ابلاغ می‌کنند تا این مراسم انجام نشود، نیروی انتظامی نیز به فرماندار و رئیس شورای تامین استان اعلام می کنند که دستور رسیده این برنامه برگزار نشود.

محولاتی افزود: برگزار کنندگان این مراسم به دنبال این بودند تا محل برگزاری مراسم را تغییر دهند تا شاید مشکل برطرف شود اما ظاهرا اعلام شد که مراسم باید به طور کلی لغو شود.
وی با تاکید بر اینکه باید تابع نظر قضایی باشیم، افزود: ما مکاتبه کردیم و اعلام کردیم این برنامه مشکل خاصی ندارد، سخنران هم قرار است در رابطه با اربعین سخنرانی کند اما موافقت نشد.

محولاتی با یبان اینکه با دادستان مشهد در رابطه با اینکه سخنران قرار نیست در این برنامه مطلب خاصی بگوید هم مکاتبه شده و هم مذاکره، گفت: اما در نهایت با برگزاری این مراسم موافقت نشد، پیگیری‌های لازم از سوی استانداری انجام شد تا دادستان از نظرشان برگردند اما بنا به دلایلی که خودشان می‌دانند موافقت نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۹۹
انتشار یافته: ۲۶
در کل لغو سخنرانی مطهری اشتباه محضه.
ولی مجمع مشورتی اصلاح طلبان؟قطعا یک مجموعه سیاسی و ربطی به اربعین نداره اینم یه نوع بازی با اسم اربعین و دینه دیگه.اگر واقعا قرار بود سخنرانی برای اربعین باشد این همه سخنران و واعظ مسلط توی مشهد هستش باید یک شخص سیاسی بیاد در مورد اربعین حرف بزنه؟
در هر صورت حتی اگر این سخرانی برای مسائل سیاسی هم بود نباید لغو می شد و این با ازادی بیان مغایرت کامل دارد.
مشکل کنسرت نیست مشکل حظ ربظ است
جمهوری خوددمختار مشهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
اگه همینجور پیش بره باعث تکه تکه شدن ایران میشن
مملکت صد تا صاحب داره. هرکی ولسه خورش یه تصمیم میگیره آخرش توپ تو زمین دولته.
یه دفعه مشهد رو برای سایر استانها ویزایی کنند خلاص !؟
حقیقتا دیگه داره مشهد به صورت ملوک الطوایفی اداره میشه.قانون هم کشکه.ازدفعات بعدی باید ببینیم استان بعدی کجا این برنامه رو تکرارمیکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
اتفاقا در این مورد خاص بر اساس قانون عمل شده است
من میترسم از روز که مشهد هم مثل ایالت کالیفرنیا، ادعای جدایی کنه. از خودی ها نخوریم صلوات
نایب رئیس قوه مقننه به دستور قوه قضائیه حق سخنرانی در شهر مشهد را ندارد. چه شباهتی بین کنسرت و سخنرانی آقای مطهری راجع به اربعین وجود دارد؟!!!
اجرای کنسرت که ایراد داره و لغو میشه ،سخنرانی مذهبی هم که لغو میشه بنابراین لیستی از برنامه های قابل اجرا بدهند ببینیم موارد مجاز چه هستند.جوانان این قسمت از خاک میهن کجا باید بروند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
کلا هر چیز که دلواپس نباشد حرام است
تا گرفتن ویزای مشهد اجباری نشده یه زیارت بریم .
آخه ما داريم به كجا ميريم، صحبت از آزادي بيان توسط تمام مسئولين ميشه ولي نايب رييس مجلس نميتونه صحبت كنه ، اين پارادوكس رو كجاي دلمون بزاريم؟
وقتی که ضاربان مطهری در شهر شیراز تادیب نمیشوند باید شاهد مرگ آزادی بیان نیز باشیم
آقای مطهری بیشتر از اینکه در تهران باشد در جاهای دیگر است
چه ربطی داره که مطهری در تهران باشد و یا جایی دیگر ، مگر مملکت ملوک الطوایفی که اگر کسی خواست به جایی برود باید از خان آنجا اجازه ورود بگیرد . مملکت رهبر و رئیس جمهور و دولت دارد
درود بر علامه علم الهدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
دادستانی مانع شده ، چه ربطی به علم الهدی داره؟
همانطور که در مورد حادثه شیراز شکایت کردند، در اینجا هم به دادسرای انتظامی قضات شکایت کنند، چون اگر موضوع چنین باشد که در رسانه ها مطرح شده و دادستان دلیل قانونی و قانع کننده ای مبنی بر دستور خود نداشته باشند، این کار ایشان هم جرم و هم تخلف انتظامی است.
قربونت بريم امام رضا بين كيا گير كرده بودي!! و حالا هم!
اگر میخایین کشور خراسانو جدا کنید بکنید... فقط حرم امام رضا رو بزارید برا ایران بقیش مال خودتون
تاجایی که میدانیم دادستان اختیاری در مورد لغو سخنرانی ندارد این از اختیارات استان داری وتامین استان می باشد.
بر افراطی جماعت لعنت
خدا رو شکر باز هم آقای مطهری به داد دولت رسیدند تا با ایجاد یه هیاهوی دیگه، کاری کنند تا مطالبات مردم در خصوص آلودگی هوا و مشکلات مرز مهران و افزایش تورم و ... برای مدتی فراموش بشه.
دوستان نگران نباشن. موضوع کاملا مدیریت شده س. فقط موندم چجوری آقای مطهری می خواد از آقای علم الهدی بابت تهمتی که زدن، عذر خواهی کنن؟
مطهری سلطان شلوغ کردن و حاشیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها