بازدید 1226

براندتس: باید با 5 گل پیروز می شدیم

من تلاش خود را انجام می دهم و قطعا اگر می توانستیم از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم، برنده این دیدار نام می گرفتیم.
کد خبر: ۶۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۹ 14 September 2009
سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در دیدار با ابومسلم، فرصت‌های از دست رفته این تیم در این دیدار و اشتباه داور را مانع از پیروزی تیمش برشمرد.

به گزارش مهر، ارنی براندتس پس از تساوی تیمش برابر ابومسلم مشهد در جمع خبرنگاران گفت: ما در دقیقه یک و روی یک اتفاق گل خوردیم اما بازیکنان خود را به خوبی جمع کردند و توانستند این گل را در دقیقه 20 جبران کنند. البته ما در این دیدار بسیار خوب بازی کردیم و می توانستیم در صورت استفاده بهتر از موقعیت‌های خود، 5 گل به ثمر برسانیم.

وی با بیان اینکه نمی داند این تیم فصل گذشته با برنامه تر و زیباتر بازی می کرده است، در پاسخ به این سوال که فکر می کنید مدیران این باشگاه تا چه زمانی ناکامی‌های راه آهن را تحمل کنند، ادامه داد: من تلاش خود را انجام می دهم و قطعا اگر می توانستیم از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم، برنده این دیدار نام می گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری خاطرنشان کرد: من ناچارم در مورد داوری صحبت کنیم زیرا در دقیقه 90 خطای دروازه بان ابومسلم روی بازیکن ما باید با یک ضربه پنالتی به سود راه آهن و اخراج دروازه بان حریف همراه می شد که داور به راحتی از این صحنه عبور کرد.

وی اضافه کرد: در بازی با استیل آذین هم اشتباه داور باعث ناکامی ما شد و در مجموع باید بگویم انتظارات من از داوران ایران بیشتر از این است.

براندتس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا انصاریفرد مدیرعامل باشگاه راه آهن در مسائل فنی دخالت می کند؟، گفت: ما با هم صحبت‌های زیادی در مورد مسائل تیم می کنیم اما ایشان هیچ دخالتی در مسائل فنی نمی کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم مشهد و راه آهن شهرری که شب گذشته در مشهد برگزار شد، در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل