بازدید 2777

شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین

رییس سازمان حج و زیارت گفت: تا این لحظه در سامانه سماح ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر ثبت‌نام کرده‌اند؛ آمار در مقایسه با سال قبل ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد که این موضوع نشانگر اعتماد مردم به این سامانه است.
کد خبر: ۶۴۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 14 November 2016
رییس سازمان حج و زیارت گفت: تا این لحظه در سامانه سماح ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر ثبت‌نام کرده‌اند؛ آمار در مقایسه با سال قبل ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد که این موضوع نشانگر اعتماد مردم به این سامانه است.

سعید اوحدی (رییس سازمان حج و زیارت) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه و امروز  و دو روز آینده را روزهای پرترافیکی را در مرزهای جنوب و شرق کشور خواهیم داشت؛ این هم براساس آمار مستندی است که سامانه سماح نشان می‌دهد. همچنین امروز، فردا و سه شنبه همچنان روزهای پرترافیک در هر سه مرز چذابه، شلمچه و مهران خواهیم داشت.

وی افزود: با کمک نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و مرزبانی کشور علی رغم جمعیت بسیار سنگینی که مخصوصا در روزهای پنج شنبه و جمعه شاهد بودیم، خوشبختانه ترافیک جمعیت روان بود. در یک مقاطعی گیت‌های مرزبانی عراقی با کندی مواجه شد مخصوصا در روز جمعه موجب پس زدن جمعیت شد به این دلیل که زیر ساخت های طرف عراقی علی رغم همه تلاشی که کردند، متناسب با زیر ساخت هایی که در طرف ایرانی داریم، نیست.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان این مطلب که امروز پایانه بزرگ شلمچه با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود، گفت: این یک امکان بسیار وسیعی است که در خرمشهر و شلمچه ایجاد می شود؛ در حال حاضر روان ترین مرز ما مرز خرمشهر بوده است

اوحدی با اشاره به اینکه بیش از ۱ میلیون زائر از گذرگاه های عبوری ما وارد کشور عراق شدند، گفت: در حال حاضر سیل جمعیت در مسیرهای منتهی به شهر نجف و ترافیک سنگین خودرو وجود دارد.

وی ادامه داد: تا به این لحظه در سامانه سماح ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر ثبت نام کردند؛ آمار در مقایسه با سال قبل ۴۰ درصد افزایش را نشان می دهد که این موضوع نشانگر اعتماد مردم به این سامانه است.

رییس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: در مقاطعی با مشکلاتی در حوزه صدور ویزا از سوی یک سری افراد فرصت طلب و سودجو مواجه شدیم که همان موقع هم تاکید می کردیم، زائران به جای اینکه به مجموعه های غیرمجاز بروند در این سامانه ثبت نام کنند. هم اکنون روند صدور ویزا در دفاتر کنسولگری عراق بسیار خوب است. ثبت نام در سامانه سماح تا ۲۷ آبان انجام می شود.

اوحدی با اشاره به اینکه زائران میتوانند در ۲۳۰۰ دفتر زیارتی مجاز ثبت نام کنند و مدارک را تحویل بگیرند و روز بعد هم ویزا بگیرند، خاطرنشان کرد: دفاتر غیرمجازی که اقدام به جعل ویزا کرده بودند، توسط وزارت اطلاعات شناسایی شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان