بازدید 17893

درخواست مقام روس برای پیدا کردن یک دختر ایرانی

رئیس شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا)، خواستار کمک برای پیدا کردن یک دختر خانم ایرانی شد که ۱۲ سال پیش از وی در تهران استقبال کرده بود.
کد خبر: ۶۳۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 11 November 2016
رئیس شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا)، خواستار کمک برای پیدا کردن یک دختر خانم ایرانی شد که ۱۲ سال پیش از وی در تهران استقبال کرده بود.

به گزارش ایرنا، خانم ماتویینکو که قرار است هفته آینده در قالب یک سفر رسمی و مذاکره با مقام های بلندپایه ایرانی از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به تهران سفر کند، این درخواست را از ایرنا و صدا و سیما مطرح کرد.

وی با در اختیار قرار دادن عکس خواست کودکی را که زمان سفر وی در مقام فرماندار شهر سن پترزبورگ با لباس محلی به استقبال وی آمده بود را دوباره ببیند.

 
 
در این مصاحبه که روز پنجشنبه پیش از سفر خانم ماتویینکو به تهران انجام شد، وی گفت: از سفر قبلی خود به ایران بسیار لذت برد و خاطرات خیلی خوبی دارم و از میهمان نوازی ایرانیان سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه در این سفر تهران و سن پترزبورگ خواهرخوانده شدند، ادامه داد: دوست دارم این دختربچه را که با گرمی و مهربانی از من استقبال کرد دوباره ببینم و به همین دلیل از صدا وسیما و ایرنا می‌خواهم خبر و عکس را منتشر کنند تا وی که اکنون بزرگ شده است از آن آگاه و فرصت دیدار دوباره فراهم شود.

رئیس شورای فدراسیون روسیه به عنوان مجلس سنا یا علیا با 178 نماینده سومین مقام بلندپایه این کشور به شمار می رود که در کنار مجلس دوما (سفلی) پارلمان را تشکیل می دهند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل