بازدید 4136

شهادت یکی ازمجروحان اصفهانی حمله‌انتحاری سامرا

کد خبر: ۶۳۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶ 09 November 2016
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: طی اعلام خانواده "حسن عمویی" از مجروحان اصفهانی در حادثه انفجار تروریستی دو روز پیش در سامرا، وی عصر امروز به شهادت رسید.

به گزارش تسنیم، غلامعلی زاهدی، با تائید شهادت این زائر اصفهانی اظهار داشت: دو روز پیش در یک حادثه تروریستی در سامرا 5 اصفهانی مجروح شدند که امروز نیز یکی از مجروحان این حادثه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته در این حادثه تروریستی منجر به شهادت و مصدوم شدن تعدادی از زائران عتبات عالیات شد، افزود: در بین قربانیان این حادثه 16 ایرانی به چشم می‌خورد که بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت 4 نفر ایرانی به شهادت رسیدند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: حسن عمویی اهل سین برخوار در حادثه‌ای که در جریان انفجارهای تروریستی دو روز پیش در محل پارکینگ اتوبوس‌های زائران در سامرا و همچنین در مسیر زائران رخ داد، امروز به شهادت رسید.

به گزارش تسنیم، در این حادثه سازمان حج و زیارت با اعزام فوری نیروهای ستاد کاظمین به سامرا به کمک مجروحین شتافت و با همکاری مرکز پزشکی حج و زیارت و تیم درمانی عراقی توسط 4 فروند بالگرد به بیمارستان‌های بغداد انتقال داده شدند.

پیش‌تر نیز سازمان حج و زیارت اعلام کرده بود که طی این حادثه تروریستی 6 زائر ایرانی به شهادت رسیدند که 4 نفر از آنان ایرانی هستند و ملیت دو نفر دیگر هنوز مشخص نیست. دراین‌بین نام 5 مجروح اصفهانی نیز دیده می‌شود که رجبعلی جعفر زاده، ابوالفضل قصابی، حسن قربانی، مهدی سلیمانی، پری گل ابراهیمی از مجروحان اصفهانی این حادثه هستند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار