بازدید 4788

دادستان لرستان پیگیر پرونده غرق‌شدن دختر دانشجو

کد خبر: ۶۳۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 08 November 2016
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان از پیگیری حادثه غرق شدن یک دختر در اثر سیلاب روز گذشته درخرم آباد خبر داد و گفت: بر خلاف برخی اخبار منتشره تلفات این حادثه تنها یک دختر دانشجو بوده که بررسی‌های دقیق‌تر درباره علت وقوع آن ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سعید رازانی با ابراز تسلیت به خانواده این دختر دانشجو همچنین از بررسی دقیق‌تر موضوع از سوی دادستانی مرکز استان لرستان خبر داد و افزود: این دختر دانشجو در کنار خیابان منتظر سوار شدن به ماشین بوده اما بر اثر بارندگی متوجه جوی عمیق و پرآب نشده  و پس از افتادن در آن با توجه به شیبدار بودن خیابان و شدت آب به سرعت به سمت پل آهنی کشیده و در نهایت متاسفانه غرق شده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این حادثه خیلی سریع اتفاق افتاده تصریح کرد: با وجود تلاش‌های مراجع ذی ربط و حضور آنان در صحنه این دختر دانشجو فوت می‌کند.

وی در ادامه از تلاش برای شناسایی و احضار راننده پژو و اخذ توضیح از وی خبر داد و درباره شخصی که از این صحنه با موبایل خود فیلم گرفته گفت: در تلاش برای شناسایی و احضار وی نیز هستیم.

این مقام قضایی با ابراز تاسف از حضور افراد موبایل به دست در چنین حوادثی که با بی‌تفاوتی محض تنها به فیلمبرداری و یا عکاسی اقدام می‌کنند تاکید کرد: امیدواریم برخی از هموطنان که چنین رفتاری در قبال رخدادها و حوادث دارند با درک شرایط حساس وقوع حوادث ناگوار، به جای این رفتار منفعلانه در حد توان به کمک افراد حادثه  دیده بشتابند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس