بازدید 9677

کنایه هاشمی رفسنجانی به دولت قبل

کد خبر: ۶۳۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 06 November 2016
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی اگر پیگیری شده بود امروز در کشور اقتصاد کاملا رقابتی بود و صحبت از بیکاری و گرانی به فراموشی سپرده شده بود.

به گزارش ایرنا آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی امروز در همایش بررسی سیاست های کلی محیط زیست افزود: خوشحالیم که شاهد پیگیری جدی یکی از سیاست های کلی مورد تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام هستیم، اگر دیگر سیاست های کلی نیز پیگیری می شد امروز ایران را یک شکل دیگر می دیدیم.

وی ادامه داد: اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی که با تفسیر درستی آماده کردیم اگر پیگیری شده بود امروز در کشور اقتصاد کاملا رقابتی بود و صحبت از بیکاری و گرانی به فراموشی سپرده شده بود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: متاسفانه این گونه نیست و بسیاری از سیاست ها تنها اسمی از آن است.

وی به نقش سازمان حفاظت محیط زیست در تهیه بندها و تصویب سیاست های کلی محیط زیست در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و یادآور شد: اگر دنیا نفهمیده بود که در حوزه محیط زیست چه به سرش آمده و با اعمال خودش چه آینده بدی برای کره خاکی بوجود خواهد آورد کار این گونه جلو نمی رفت. دنیا امروز یا با ما همراه است یا جلوتر است.

همایش بررسی سیاست های کلی محیط زیست امروز با حضور آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست