بازدید 177934
۴

پاسخ شرکت توزیع برق به مخاطب تابناک

کد خبر: ۶۳۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 02 November 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
 
طرح مشکل:
 
اینجانب ..... اقدام به احداث واحد مسکونی 4 واحدی در قیام دشت نموده واقدام به خرید کنتور برق از اداره برق نمو ده ام .اداره برق ضمن تعویض تنها کنتور برق قدیمی ساختمان به کنتور جدید درخواست تسویه بدهی کنتور قدیمی رانموده که اینجانب اقدام به تسویه حساب نمودم .در حال حاضر شرکت برق اقدام به صدور قبض برای کنتور جایگزین نموده و مبلغ در حدود 200 هزار تومان نیز بدهی منظور نموده است لذا تقاضای پاسخگویی دارم درضمن قبض صادره به نام صاحب قبلی و به پیوست ارسال می گرددخود منعكس فرماييد . شايد تاثير گذار باشد . با تشكر
 
پاسخ:
 
احتراما ، بازگشت به نامه به شماره 113/480 مورخ 95/07/28 در خصوص درخواست بررسی صورتحساب اشتراک برق به شماره پرونده 2580546 واقع در قیامدشت به استحضار می رساند:
براساس بررسی بعمل آمده توسط این امور ، کنتور اشتراک مذکور از سال 1393 معیوب و مصرف برق قابل اندازه گیری و ثبت نبوده است.به همین دلیل در تاریخ 95/02/26 نسبت به تعویض کنتور اقدام گردید. از طرفی مطابق با بند 43-4 آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق می بایست تمام صورتحساب های صادره در طول دوره خرابی کنتور که در این مورد بیش از دو سال می باشد اصلاح گردد که این امور به منظور مساعدت نسبت به محاسبه میزان کسری مصرف برای مدت یکسال اقدام نموده است.
 
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
اینجانب در اذر ماه 1387برای یک باب مغازه با مساحت 23 متر مربع وسه واحد اپارتمان طبقات فوقانی مغازه که کلا حدود 350مر مربع مساحت دارند تقاضای اشتراک اب از امور مشترکین اب رشت نمودم پس انجام کلیه مراحل اداری وقانونی یک اشتراک با کاربری خانگی برای سه واحد مسکونی ویک اشتراک جداگانه برای واحد تجاری صادر وحق اشتراک هر دو توسط بنده واریز گردید ومدت 8سال تاکنون بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار گرفته در مورخ 95/10/14 بازرسین محترم اب ضمن ابلاغ اخطاریه با مهلت 48 ساعته برای قطع اب اداره مربوطه اعلام نموده با پرداخت ماباتفاوت واخذ دوباره مجوز حفاری باید برای مکان تجاری برابر دستور العمل سال 91 باید کنتور جداگانه اخذ نمایی حال چرا دستور سال 91 برای سال 87 باید اجرا گرددوحق اشتراکی که ب در سال 87 اخذ ونصب گردیده دوباره باید تجدید گردد مورد سوال است انشاله مسولین در تصمیم گیریها یک سر سوزن منافع ملت را در نظر بگیرند وبا نقره داغ کردن ملت منافع دستگاه صد درصد مورد نظر نباشد ودر پایان انچه هرگز بجایی نرسد فریاد است .تابناک ترا بخدا چاپ کنید وبه مسولین انعکاس دهید .
واقعا عملکرد برق منطقه شهریار افتضاحه ...!!!
قطع برق در ساعات مختلف شبانه روز و مکررا اتفاق می افتد و کسی هم پاسخگو نیست
فقط قبض های برق است بصورت پشت سرهم و منظم درب منازل سر وقت تحویل میشود !!!!
همانطور که مستحضر هستید مختصر عنوان می کنم تا در فرصتی مناسب مستند و مستدل موارد خود را بازگو تا انشالله مشکل مرتفع گردد . در حدود 15 سال پیش که برق ارزان بود و تقریبا هر کیلووات برق جهت تولید حدودا 140 تومان برای شرکت هزینه داشت و به منازل حدود 30 تومان و برای مکانهای اداری 40 و مکان تجاری 50 تومان بود جهت کم مصرف کردن و رعایت ان مصوبه ای در مجلس بابت پیک فصل به صورت قانون درامد و از مردم دریافت می گردید تا حدودی شرکت متضرر نگردد و مردم مصرف را در تابستان مدیریت کنند ضمن انکه در آن زمان انصافا خیلی ارزانی بود و زندگی هم با پنکه و حتی بدون آن میسر بود متاسفانه بعد از مثلا رسیدن قیمت ها به رقم واقعی یعنی اگر هر یک کیلووات برق جهت شرکت به 250 می رسد در منازل از 100 الی 600 تومان و در مکان های تجاری از 220 تا 1800 جهت مصرف هر یک کلیو وات دریافت می کنند ضمن آنکه در آن زمان مالیات بر ارزش افزوده نبود و عوارض و ... نبوده در حالی که در حال حاضر دریافت هزینه به چند برابر قیمت واقعی رسیده و 9 درصد ارزش افزوده و عوارض و.. تبصره و.. دریافت می کنند و در تابستان نیز با دنبال کردن آن مصوبه بازهم بدنبال پیک فصل تابستانه هستند که انصافا در اکثر شهرهای ایران گرما بیداد کرد تا جایی که قرار بر این شد که در اکثر شهرستانها جزو مناطق رده 1 و 2 قرار گیرد و هزینه برق را نسبت به مناطق درجه 3 و 4 و 5 کمتر دریافت کنند که نه اینچنین شد و نه پیک را کم کردند و ضمن آنکه مالیات بر ارزش افزوده یعنی اینکه شما از موادی که می خرید و تبدیل به کالای لوکس و با ارزش تری می شود ( نه اینکه برق را جهت مصرف و خنک کردن و روشنایی و.... ) استفاده می کنید مالیات بر ارزش افزوده می گیرند درست است ه در مکانهایی تجاری با استفاده از برق منابع درامدی خود را بالا می برند نه اینکه در گرمای 50 درجه تابستان جهت خنک کردن زن و فرزند باید پیک و عوارض و مالیات و تبصره توسعه روستایی و...و... و.. بگیرند . واقعا متاسفم
اینکه بخاطر خرابی کنتور در سالهای پیش از مالک پول اضافه بگیرن ازون پولهای زوره ... چون اولا مگه مالک کنتور خریده که باید تاوان خرابی کنتور رو بدهد. و دوما فرض کنید سالهای پیش ملک دست مستاجر بوده و حالا مستاجر رفته ... آیا مستاجر رو میتونی پیدا کنی تا پول رو ازش بکیری؟ تازه پیداش هم کردی ... آیا زیر بار میره؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر