بازدید 7817

اطلاعات جدید درباره هواپیمای ناپدیدشده مالزی

تجزیه و تحلیل های ارتباطات ماهواره ای از این هواپیما با 'فرود با سرعت بالا و رو به افزایش' هنگام ناپدید شدن مطابقت دارد.
کد خبر: ۶۳۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 02 November 2016
گزارش روز چهارشنبه در مورد جستجوی پرواز ناپدید شده 'ام.اچ370' خطوط هوایی مالزی نشان می دهد تجزیه و تحلیل های ارتباطات ماهواره ای از این هواپیما با 'فرود با سرعت بالا و رو به افزایش' هنگام ناپدید شدن مطابقت دارد.

به گزارش ایرنا، این گزارش که توسط کمیته ایمنی حمل و نقل استرالیا ارائه شده، نشان می دهد که بررسی های قطعات پیدا شده این هواپیما که دو مسافر ایرانی نیز داشت نشان دهنده فرود طبیعی این هوایپما نبوده است.
این کمیته هدایت عملیات امداد و جستجوی پرواز ام.اچ370 را بر عهده دارد.
 
این دو نوع اطلاعات، دیدگاه پیشین این کمیته مبنی بر اینکه یک فرود پرسرعت بدون هدایت هواپیما بعد از پایان سوخت و بدون دخالت انسانی رخ داده است را مورد حمایت قرار می دهد.
در این گزارش 28 صفحه ای که رسانه های استرالیا آن را منتشر کردند، پایان پرواز و شبیه سازی سقوط موضوعات جدیدی هستند و قرار است متخصصان بین المللی در جلسه ای سه روزه در مورد طرح ها برای ادامه عملیات جستجوی تصمیم گیری کنند.
 
بوئینگ 777 مالزی ماه مارس سال 2014 با 239 سرنشین از جمله دو جوان ایرانی در مسیر کوالالامپور به پکن ناپدید شد و اکنون بعد از دو سال و نیم، جستجوها برای یافتن این هواپیما به نتیجۀ خاصی منتهی نشده است. مقامات استرالیا، مالزی و چین انتظار داشتند محدوده 120 هزار کیلومتر مربعی محل جستجو در آبهای جنوب اقیانوس هند را تا پایان سال 2016 به پایان برسانند، اما شرایط آب و هوایی بد باعث تاخیر دوماهه در این فرایند شد.
 
'دارن چستر' وزیر حمل و نقل استرالیا که ریاست نشست سه روزه متخصصان در کانبرا را نیز بر عهده خواهد داشت، گفت که در این نشست همه تحلیل ها و اطلاعات مربوط به عملیات جستجو مورد بررسی قرار می گیرد.
 
وی افزود: متخصصان همچنین بقیه تلاش های جستجو را مورد بحث و گفت وگو قرار می دهند و دستورالعملی برای هر نوع عملیات جستجو در آینده تهیه می کنند. در گزارش کمیته ایمنی حمل و نقل استرالیا آمده است که متخصصان بر این باورند منطقه مورد جستجوی فعلی به احتمال زیاد محل سقوط این هواپیما است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر