بازدید 14105

عرضه اتوبوس‌هاي يورو ۴ با فيلتر جاذب

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در حالی برگزار شد که شرکت‌های تولید کننده اتوبوس داخلی و خارجی در آن شرکت کردند.در این میان می‌توان به شرکت‌«عقاب افشان»،یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اتوبوس اشاره کرد.
کد خبر: ۶۳۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 30 October 2016
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در حالی برگزار شد که شرکت‌های تولید کننده اتوبوس داخلی و خارجی در آن شرکت کردند.در این میان می‌توان به شرکت‌«عقاب افشان»،یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اتوبوس اشاره کرد.

به گزارش تیتر شهر، شرکت عقاب افشان سابقه‌ای 65ساله در تولید اتوبوس دارد و بزرگ ترین شرکت خصوصی اتوبوس‌سازی است.این شرکت ظرفیت تولید1500دستگاه در یک شیف و قابلیت ارتقا تا3هزار دستگاه را در دو شیفت  دارد. محصولات عقاب افشان در دو بخش شهری و بین شهری تولید می‌شود. در بخش شهری اتوبو س های 12،14،18متری تولید می‌کند و اتوبوس های بین شهری نیز جزو بهترین و لوکس‌ترین اتوبوس‌ها هستند. بالغ بر 65درصد بازار ایران به این شرکت اختصاص دارد. عقاب افشان در این نمایشگاه برای اولین بار اتوبوس‌های مجهز به یورو 4و فیلتر جاذب ذرات معلق را عرضه کرده است. 

به گفته محمود غلامی،مدیر صادرات این  شرکت، عقاب افشان تنها و اولین شرکتی است که تولیدات خود را با قوانین جدید آلایندگی سازمان محیط زیست تطبیق داده است  و در آینده نزدیک اتوبوس‌های گازسوز یورو 6 گازی را به بازار عرضه می‌کند.
غلامی می‌گوید ایران تنها کشوری است که این ماشین را دارد و جود چنین فیلتری در این ماشین کمک بسیاری را به کاهش تولید گازهای آلاینده میکند.

براي اولين بار در ايران؛ عرضه اتوبوسهاي يورو ٤ با فيلتر جاذب توسط شركت عقاب افشاناو با اشاره به اینکه معضل آلودگی هو ا و ارتباط ان با خروجی گازهای آلاینده از اگزوز، بین استاندارد یورو 4 و یورو ٦ تفاوت دارد :ادامه می‌دهد: خروجی اکسیدهای نیتروژن مطابق با یورو 4 و خروجی ذرات متعلق که برای بیماران قلبی مضر است با یورو 6منطبق است و این فیلتر اجازه نمی‌دهد که هیچگونه ذرات معلقی ا زاگزوز خارج شود. 


همچنين عقاب افشان یکی از شرکت‌هایی است كه دغدغه های زیست محيط زيستي در اولویت کاري اين شركت  است و به زودی اتوبوس های گاز سوز یورو 6 را به بازار عرضه می‌کند. در اين شركت قطعات مثل موتور، اتاقك اتوبوس به طور كامل ساخته مي شود .

عرضه اتوبوسهاي يورو ٤ با فيلتر جاذب توسط شركت عقاب افشان براي اولين بار در ايران
در حال حاضر  شرکت عقاب افشان 800نفرکارمند دارد و این به معنی اشتغالزایی در کشور است.غلامی ادامه می‌دهد: ما ظرفیت کامل داریم تا نیازهای داخلی خود را تامین کنید.شرکت عقاب افشان در حال همکاری با کشورهای خارجی است و این به معنی مورد اقبال قرار گرفتن صنعت ما نزد کشورهای اروپای شرقی،آسیای میانه و... است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی