بازدید 5313

سیدحسن‌خمینی: دولت مشکلات مالی سنگینی دارد

کد خبر: ۶۳۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 30 October 2016
سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه «وجود مشکلات نباید باعث ناامیدی شود»، رمز حرکت جامعه به سوی جلو را وجود «انتظار» و «امید» به طور توأمان دانست. 
 
به گزارش جماران، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مدیران و نمایندگان ادوار مختلف و اساتید دانشگاه استان کرمانشاه با اشاره به بیان مشکلات مختلف این استان توسط حاضران، اظهار کرد: قطعاً پس از پیروزی انقلاب کارهای مثبتی صورت گرفته، اما این کارها کافی نبوده است. امروز انتظار همگان است که وضع نامناسب معیشت این منطقه و خصوصاً امر اشتغال که در این استان و برخی استان‌های همجوار آن بالاست، بهبود یابد.
 
وی تأکید کرد: البته دولت کنونی مشکلات مالی سنگینی دارد، ولی این امر دلیل و بهانه مناسبی برای انجام کارهای ممکن نیست؛ چرا که همه امور وابسته به بودجه نیست؛ بلکه عزم و همت کافی را می‌طلبد. سید حسن خمینی با تأکید بر بازگو کردن مشکلات کشور، تصریح کرد: نه تنها بر بیان مشکلات باید تأکید کرد، بلکه حتی شاید باقی ماندن برخی مشکلات به دلیل عدم بازگو کردن آنها بوده باشد؛ اما این کار باید به صورت جمعی بیان و پیگیری شود که در این صورت حتماً نتیجه خواهد داد. 
 
وی ادامه داد: هر وقت کسی ادعا کرد همه چیز مملکت خوب است، به سوی نزول حرکت می‌کند و اگر کسی هم گفت که مشکلات غیرقابل حل است، هیچ گاه نمی‌تواند برای حل آنها حرکتی را آغاز کند. یادگار امام(ره) ادامه داد: ناامیدی سمی مهلک است و همیشه باید امید را به جامعه تزریق کرد؛ در عین حال انتظارات و مشکلات را نیز باید بیان کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر